هیچ رد و نشانه‌ای از سه مفقود مشگین‌شهری پیدا نشده است


هیچ رد و نشانه‌ای از سه مفقود مشگین‌شهری پیدا نشده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از تداوم عملیات جست و جو برای یافتن سه جوان مشگین‌شهری خبر داد و گفت: هیچ رد و نشانه‌ای از سه مفقود در موقعیت مکانی ارسال شده پیدا نشده است و در صورت مساعد بودن شرایط جوی عملیات جست و جو فردا نیز ادامه خواهد یافت.

پنجشنبه گذشته سه نفر جوان که ۲ نفر از آنها برادر بودند، به قصد شکار از منزل خود واقع در مشگین غربی خارج شدند که پس از یک روز بی‌خبری خانواده‌های آنها روز جمعه موضوع را به نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر این شهرستان اطلاع دادند.

پنجمین روز عملیات جست و جو برای یافتن این افراد در حالی پایان یافت که به گفته حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل هیچ رد و نشانه‌ای از موقعیت ارسالی منتسب به این افراد پیدا نشده است.

حمید قویدل روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تشریح آخرین جزئیات عملیات جست‌وجو برای سه جوان مشگین شهری که از اواخر هفته گذشته در آلوج احمد آباد در مشگین غربی مفقود شده‌اند، گفت: از ساعت پنج بامداد امروز(سه شنبه)۲ تیم جست و جو و امداد زمینی جمعیت هلال احمر با استفاده از یک دستگاه خودرو برفی آرگو به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: یک فروند بالگرد امداد هم از منطقه صائین از ساعت ۱۰ تا ۱۳ به مدت سه ساعت اقدام به گشت‌زنی و جست و جو برای یافتن این افراد کرد اما با توجه به وزش باد شدید در محل، عملیات جست و جوی هوایی متوقف شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: تداوم باد شدید و بوران عملیات جست و جو توسط تیم‌های زمینی را هم متوقف کرد.

قویدل یادآور شد: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل، شعاع چهار کیلومتری از موقعیت مکانی ارسال شده، را جست‌وجو کردند اما تاکنون هیچ رد و نشانه‌ای از مفقودین در موقعیت مکانی اعلام شده و مناطقی که احتمال حضور آنها وجود داشت، به دست نیامده است.

وی ادامه داد: منتظر اعلام وضعیت جوی از سوی اداره‌ کل هواشناسی استان هستیم و در صورت مساعد بودن شرایط جوی، تیم‌های امداد زمینی و هوایی عملیات جست‌وجو را فردا از سر خواهند گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در عین حال گفت: در صورت تداوم وزش باد، عملیات هوایی امکان‌پذیر نخواهد بود و اگر در منطقه بوران هم رخ دهد، عملیات تیم‌های زمینی هم متوقف خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز 17 اردیبهشت + دانلود غزل حافظ