خاندوزی: 1402 ملک در قالب مولدسازی در مسیر ارزش افزایی هستند


خاندوزی: 1402 ملک در قالب مولدسازی در مسیر ارزش افزایی هستند

سخنگوی اقتصادی دولت درباره آخرین وضعیت مولدسازی دارایی های مازاد دولت، گفت: از ۱۵ فروردین امسال که رسما آیین نامه اجرایی مولد سازی ابلاغ شد تا ۲۵ دی ماه، ۱۸۵۱ ملک مازاد معرفی و به تصویب هیئت مولد سازی رسیده است.

خاندوزی: 1402 ملک در قالب مولدسازی در مسیر ارزش افزایی هستند

به گزارش راهبرد معاصر، سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت صبح امروز (سه شنبه 26 در ماه) در نشست خبری در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت مولدسازی دارایی های مازاد دولت، گفت: از ۱۵ فروردین امسال که رسما آیین نامه اجرایی مولد سازی ابلاغ شد تا ۲۵ دی ماه، ۱۸۵۱ ملک مازاد معرفی و به تصویب هیئت مولد سازی رسیده است.

وی اضافه کرد: تعداد ۴۲۵ ملک نیز برای تصویب در دستور کار بررسی هیئت قرار دارد.

خاندوزی افزود: از ۱۸۵۱ ملک مصوب مازاد، تعداد ۱۴۰۲ ملک در مسیر ارزش افزایی هستند. بارها گفته شده که مولد سازی به مثابه بنگاه معاملاتی ملک نیست و هدف دولت اساسا ارزش افزایی اموال راکد است.

وی اضافه کرد: در کنار فروش و اجاره، تهاتر املاک مازاد با پیمانکاران پروژه‌های عمرانی نیز در دستور کار است و ان شاء الله تا پایان سال آمار تهاتر نیز اعلام خواهد شد؛ که میزان آن از فروش املاک مازاد بیشتر است و نشان‌دهنده همت دولت برای استفاده از اموال راکد به منظور بهره‌برداری از پروژه‌های بر زمین مانده است./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...