راز موفقیت بیمه پارسیان؛هدف گذاری درست و اجرای آن با برنامه ریزی های دقیق


راز موفقیت بیمه پارسیان؛هدف گذاری درست و اجرای آن با برنامه ریزی های دقیق

بیمه پارسیان در دو سال گذشته موفقیت زیادی را در عملکرد خود کسب کرده که برآمده از هدف گذاری‌های واقع‌گرایانه و برنامه‌ریزی دقیق برای رسیدن به آن اهداف گذاری‌ها بود. به گزارش بانکداری ایرانی، بیمه پارسیان که در سال گذشته حدود 4.3 درصد از سهم...

راز موفقیت بیمه پارسیان؛هدف گذاری درست و اجرای آن با برنامه ریزی های دقیق

بیمه پارسیان در دو سال گذشته موفقیت زیادی را در عملکرد خود کسب کرده که برآمده از هدف گذاری‌های واقع‌گرایانه و برنامه‌ریزی دقیق برای رسیدن به آن اهداف گذاری‌ها بود.

به گزارش بانکداری ایرانی، بیمه پارسیان که در سال گذشته حدود 4.3 درصد از سهم بازار صنعت بیمه ایران را در اختیار داشته در شش ماهه نخست امسال این سهم را به شش درصد رسانده است.

در اسفند 1401 نسبت به اسفند 1400 این شرکت در حق بیمه تولیدی تنها رشد 35 درصدی را تجربه کرده بود ولی در آذر 1402 نسبت به آذر 1401 رشدی حدود 85 درصدی را تجربه کرد. در آذر 1401 این شرکت حدود 48 هزار میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده بود ولی در آذر 1402 حدود 90 هزار میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده که نشان از موفقیت آمیز بودن برنامه‌های این شرکت دارد.

راز موفقیت بیمه پارسیان؛هدف گذاری درست و اجرای آن با برنامه ریزی های دقیق

اهداف بیمه پارسیان در سال جاری و البته برای سال‌های آینده به این شرح است. سودآوری، پایداری سازمان و ایجاد ارزش برای ذینفعان، ارتباط موثر با مشتریان و رضایت مندی بالا، سازماندهی و آراستگی محیط کار برای بالا بردن بهره‌وری، یادگیری، آموزش و توانمند سازی سرمایه های انسانی، ارتقای سطح کیفی و کمی محصولات و خدمات، توسعه بازارهای داخلی، توسعه حاکمیت الکترونیکی، سرمایه گذاری در زیرساخت، کاهش قیمت تمام شده خمات و سرویس ها، توسعه برون سپاری فعالیت ها و توسعه نظام اطلاع رسانی، توسعه بیمه های زندگی، توسعه بیمه های خرد، توسعه شبکه فروش، افزایش سرعت تصمیم گیری و چابکی در سازمان.


در حقیقت، اهداف ذکر شده ، از جمله این اهدافی هستند که بیمه پارسیان در تلاش است تا بتواند این کارها را انجام دهد و ظاهرا در این اهداف خود موفق عمل کرده است.برای بررسی بیشتر موفقیت امیز بودن این هدف گذاری ها باید به عملکرد چندسال اخیر این شرکت توجه کرد.

راز موفقیت بیمه پارسیان؛هدف گذاری درست و اجرای آن با برنامه ریزی های دقیق

همانگونه که مشاهده می‌شود؛ در نتیجه این برنامه‌ها، سودآوری شرکت در سال گذشته پنج برابر شده و از یک هزار میلیارد ریال به پنج هزار میلیارد یال رسید و رشدی نزدی به 500 درصدی را داشته است.
البته باید از طرح های این شرکت هم سخن گفت که نتیجه موفقی برای این شرکت داشت.

به عنوان مثال می توان از طرح لیام نام برد. طرح «لیام زندگی» از بیمه پارسیان یک پکیج جامع است که بیمه درمان تکمیلی خانواده را به مشتریان و بیمه‌شدگان بیمه‌‌های زندگی و مستمری پارسیان ارائه می‌دهد. این طرح به واسطه ارائه پوشش‌های درمانی خانوادگی، آسایش بیشتری را برای اعضای خانواده در طول دوره بیمه فراهم می‌آورد. تمامی بیمه‌شدگان بیمه‌نامه‌های زندگی و مستمری که اقساط معوق در بیمه‌نامه‌ زندگی خود ندارند، می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

علاوه بر این از سامانه های «ایوان» و «پارسی چت» بیمه پارسیان به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با حضور دکتر استاد هاشمی، رییس کل بیمه مرکزی، بنیادی معاون طرح و توسعه نهاد ناظر صنعت بیمه، پورکیانی دبیر کل سندیکای بیمه گران، مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران بیمه پارسیان از رسانه های هوشمند «ایوان» و «پارسی چت» به طور رسمی رونمایی شد.

این دو طرح نشان از در محور هدف گذاری بودن شرکت و نتیجه بخش بودن تمم برنامه های شرکت دارد.

علی سوری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی