مشت های گره کرده و اعتراضی برای برکناری نتانیاهو در اسراییل


مشت های گره کرده و اعتراضی برای برکناری نتانیاهو در اسراییل

منابع خبری از تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو در اراضی اشغالی خبر می‌دهند.

امروز نیز اعتراضات شهرک‌نشینان صهیونیست علیه کابینه رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که نزدیک به ۲ هزار شهرک‌نشین در برابر کنست و دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی دست به تظاهرات زده‌اند.

شهرک‌نشینان معترض در این تظاهرات‌ها با سردادن شعار علیه نتانیاهو و کابینه رژیم صهیونیستی خواستار برکناری وی و کابینه‌اش شدند.

روز گذشته نیز همزمان با صدمین روز عملیات طوفان الاقصی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه شهرک‌نشینان صهیونیست در تل‌آویو تظاهراتی اعتراضی را برپا کردند. شهرک‌نشینان معترض در این تظاهرات از بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستند که برای آزادی اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در غزه کاری کند. علاوه بر این معترضان صهیونیست در شهرک صهیونیستی بئیری در اطراف نوار غزه نیز تظاهراتی مشابه را برای اعمال فشار به کابینه رژیم صهیونیستی جهت تلاش برای آزادسازی اسیران صهیونیست نزد مقاومت در غزه ترتیب دادند.

مشت های گره کرده و اعتراضی برای برکناری نتانیاهو در اسراییل

گفتنی است مقاومت فلسطین هفتم اکتبر سال گذشته میلادی در واکنش به ستم‌های رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین عملیاتی منحصر به فرد را علیه این رژیم به اجرا درآورد و موفق شد دست‌کم ۲۳۹ صهیونیست را به اسارت درآورد که ۱۰۵ تن از این اسیران در قالب توافق آتش‌بس موقت میان رژیم صهیونیستی و حماس در برابر ۲۴۰ اسیر فلسطینی آزاد شدند. رژیم صهیونیستی برآورد می‌کند که ۱۳۷ اسیر صهیونیست همچنان نزد مقاومت و در نوار غزه هستند. عدم توانایی نتانیاهو در آزادنمودن این اسیران پس از ۱۰۰ روز حمله وحشیانه به نوار غزه اعتراضات شدیدی را در اراضی اشغالی علیه وی و کابینه‌اش در پی داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی