بازداشت عامل فروش سکه‌های تقلبی در تبریز


بازداشت عامل فروش سکه‌های تقلبی در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از بازداشت فردی که سکه‌های تقلبی طلا جعل می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ یداله جهان آرا با اعلام این اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر تولید و جعل سکه‌های تقلبی طلا در تبریز رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ عباسی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع ماموران با تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی متهم را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

سرهنگ جهان آرا بیان کرد: متهم در بازجویی‌های مقدماتی به بزه ارتکابی خود معترف و تعداد ۲۵ عدد سکه تقلبی طلا از محل اختفاء وی کشف و ضبط شد.

وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به پلیس آگاهی استان معرفی و اخبار تکمیلی دراین خصوص متعاقبا اعلام خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز ضمن هشدار به کلاهبرداران و افراد سودجو که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند، به شهروندان توصیه کرد: فریب افراد کلاهبردار را نخورند و در صورت مشاهده‌ی موارد مشکوک، مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

بازداشت سارق مسلح متواری در هریس

فرمانده انتظامی شهرستان هریس از بازداشت سارق مسلح متواری که منجر به جرح و سرقت نافرجام شده بود، خبر داد.

سرهنگ غلامحسین زاهد در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام وقوع سرقت مسلحانه به صورت نافرجام و تیراندازی که منجر به جرح صاحب منزل شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی متهم آغاز که در تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهم به یکی از استان‌های همجوار که محل سکونتش بوده گریخته است.

وی بیان کرد: در نهایت تیم رسیدگی کننده به پرونده با انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی خاص، متهم متواری را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ زاهد گفت: متهم دستگیر شده به انگیزه خود به قصد سرقت و تیراندازی به صاحب منزل اعتراف که پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی و از آن طریق روانه زندان شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان شرقی، وی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم اجازه نخواهد داد عده‌ای قانون شکن و هنجارشکن با رفتارهای خود، امنیت و آسایش شهروندان را مختل کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی