نقشه های مترو در قطارها به روز می شوند


نقشه های مترو در قطارها به روز می شوند

به گزارش رکنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، هادی زند با اشاره به افتتاح ایستگاه‌های جدید در ماه‌های آینده اظهار داشت: در نظر داریم تا...

به گزارش رکنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، هادی زند با اشاره به افتتاح ایستگاه‌های جدید در ماه‌های آینده اظهار داشت: در نظر داریم تا همزمان با افتتاح ایستگاه‌های جدید، بروز رسانی تمامی نقشه‌های داخل قطارها را انجام دهیم و به این منظور ۱۰ هزار و ۵۰۰ نقشه جدید چاپ و نصب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دسترسی به نقشه جدید خطوط و ایستگاه‌های متروی تهران از سایت شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه به نشانی metro.tehran.ir امکان‌پذیر است افزود: نقشه‌های نصب شده مجهز به رمزینه پاسخ سریع (کیو آر کد) هستند و در حال حاضر هم شهروندان می‌توانند تنها با یک اسکن و به‌راحتی نقشه‌های به‌روز را از سایت این شرکت دریافت کنند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در پایان با بیان اینکه در ماه‌های پایانی سال مسافران مترو افزایش پیدا می‌کنند تصریح کرد: به منظور مسیریابی راحت‌تر شهروندان برنامه‌ریزی‌شده تا نقشه‌های جدید خطوط پیش از پایان اسفندماه در داخل تمامی واگن‌ها نصب شود.


نقشه های مترو در قطارها به روز می شوند

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب