نامه نظام پرستاری به فرمانده انتظامی کل کشور درباره برخورد توهین‌آمیز با یک پرستار


نامه نظام پرستاری به فرمانده انتظامی کل کشور درباره برخورد توهین‌آمیز با یک پرستار

سازمان نظام پرستاری در نامه‌ای به فرمانده انتظامی کل کشور درباره برخورد توهین‌آمیز با یک پرستار در استان فارس نامه‌ای صادر کرد.

نامه نظام پرستاری به فرمانده انتظامی کل کشور درباره برخورد توهین‌آمیز با یک پرستار

به گزارش راهبرد معاصر؛ به دنبال انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر برخورد توهین‌آمیز مأموران نیروی انتظامی با یک پرستار در شهرستان مُهر استان فارس و بازداشت او با روپوش سفید در حین خدمت، این سازمان نامه‌ای خطاب به فرماندهی انتظامی کل کشور صادر کرد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

فرماندهی محترم انتظامی جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان

با سلام و تحیات

خبر برخورد چند تن از پایوران کلانتری شهر مُهر از توابع استان فارس با یکی از پرستاران خدوم آن شهر، آن هم در حین انجام خدمت به بیماران و هتک حرمت محیط درمان، باعث رنجش خاطر جامعه خدوم پرستاری و اهانت به حریم مقدس یک پرستار شده است؛ بی شک مردم فهیم ایران و نظام سلامت این رفتار را به پای قاطبه نیرو‌های ایثارگر فراجا و مأمورین دلسوزی که سال‌هاست مسئول تأمین امنیت مراکز درمانی هستند، نخواهند نوشت؛ اما انتظار به حق در این حادثه آن است که با برخورد سریع و شفاف موجب بازدارندگی از تکرار این حوادث و مانع دلسردی خادمان سلامت مردم و سوءاستفاده رسانه‌ای دشمنان این مرز و بوم شوید.

در این خصوص سازمان نظام پرستاری به عنوان نهاد صنفی حامی حقوق پرستاران وظیفه خود می‌داند تا تعیین تکلیف این حادثه، پیگیری‌های لازم را از مبادی قانونی انجام دهد. / فارس

سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران

۲۴ دی ماه ۱۴۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !