مسعود ده نمکی درباره پرواز 655 فیلم می‌سازد


مسعود ده نمکی درباره پرواز 655 فیلم می‌سازد

فیلم‌نامه‌های سینمایی «پرواز ۶۵۵» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی مسعود ده‌نمکی موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کرد.

شورا‌های پروانه ساخت آثار سینمایی و غیرسینمایی در جلسه اخیر خود با ۲ فیلم‌نامه سینمایی و ۶ فیلم‌نامه غیرسینمایی موافقت کرده‌اند که در این میان مسعود ده نمکی پس از ۵ سال برای تولید یک اثر سینمایی از شورای پروانه ساخت آثار سینمایی مجوز گرفته است.

فیلم‌نامه‌های سینمایی «پرواز ۶۵۵» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی مسعود ده‌نمکی و سید بهزاد زهرائی و «ماه پنهان» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی روزبهانی، کارگردانی محمدرضا یکانی و نویسندگی آوا اکبری موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

آخرین اثر سینمایی مسعود ده نمکی، «زندانی‌ها» محصول سال ۱۳۹۷ بود که کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن را خود او بر عهده داشت. این فیلم در ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ در سینما‌های کشور اکران شده بود. او در این میان تولید ۳ سریال دادستان، آزادی مشروط و رستگاری را نیز کارگردانی کرده است.

مسعود ده‌نمکی این روز‌ها سریال جدیدی در گونه ماورایی را با نام رستگاری تولید می‌کند که بیش از ۲۰ بازیگر صاحب نام سینما و تلویزیون ایفای نقش می‌کنند و قرار است در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن رسانه ملی می‌رود.

همچنین فیلم‌نامه‌های کوتاه داستانی «باپا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی حسین مهری و «در آوند‌های این درخت» به تهیه‌کنندگی میرحامد کوچکی نالکیا شری، کارگردانی و نویسندگی کامران حمزه لو، «مدیر» به تهیه‌کنندگی فرهاد نگهبان، کارگردانی کیوان رضایی‌راد و نویسندگی فرهاد نگهبان، «حشره» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی کیانوش اسلامی و فیلم‌نامه بلند داستانی «پسرک پشم فروش» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی مسعود اشجعی، «هم پیمان» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی سیدمحسن خرم دره خلدی موافقت شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی سازمان سینمایی را دریافت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وزیر علوم: که برگزاری مجدد کنکور در یک منطقه متاثر از وقوع سیل