(عکس) حمله شبانه معترضان حامی فلسطین به کاخ سفید


(عکس) حمله شبانه معترضان حامی فلسطین به کاخ سفید

گروهی از معترضان خشمگین با شکستن بخشی از نرده‌های آهنی اطراف کاخ سفید تلاش کردند وارد محوطه کاخ سفید شوند. معترضان شعار‌های تندی علیه بایدن و حمایت او از نسل کشی اسراییل در غزه سر دادند.

هزاران نفر از معترضان حامی فلسطین شب گذشته با برپایی تظاهراتی در مقابل کاخ سفید علیه سیاست جو بایدن در حمایت از اسراییل شعار داده و گروهی از آن‌ها با شکستن حصار‌های امنیتی اطراف کاخ سفید تلاش کردند وارد محوطه آن شوند.

به گزارش عصرایران به نقل از "نیویورک پست"، گروهی از معترضان قسمتی از حصار آهنی اطراف کاخ سفید را شکستند و پلیس ضد شورش با آن‌ها مقابله کرد. گروهی دیگر از معترضان نیز با بالا رفتن از حصار‌های آهنی تلاش کردند وارد محوطه کاخ سفید شوند.

معترضان خشمگین در صدمین روز آغاز جنگ اسراییل علیه غزه شعار‌هایی علیه نسل کشی اسراییل در غزه و علیه جو بایدن سر دادند.

(عکس) حمله شبانه معترضان حامی فلسطین به کاخ سفید
برخی از معترضان بطری‌های آب به سمت ماموران امنیتی کاخ سفید پرتاب کردند و برخی دیگر سعی کردند از حصار بالا بروند.

معترضان بایدن را به حمایت از کشتار کودکان فلسطینی در غزه متهم کردند.

هزاران معترض در این تظاهرات شرکت کردند و برخی از آن‌ها پلاکارد‌هایی را حمل می‌کردند که روی آن‌ها نوشته شده بود: "ما به جو نسل کش رای نمی‌دهیم"، "دستان بایدن خونی است" و "بگذارید غزه زنده بماند. "

از زمان آغاز حملات اسراییل به نوار غزه، دولت بایدن به صورت تمام قد در کنار اسراییل ایستاده و تامین کننده اصلی سلاح برای استفاده ارتش اسراییل در غزه بوده است.

دولت بایدن همچنین بار‌ها از حق وتوی آمریکا در شورای امنیت ملل متحد برای جلوگیری از تصویب قطعنامه آتش بس در غزه استفاده کرده است.

از زمان آغاز جنگ غزه تظاهرات دیشب خشمگینانه‌ترین تظاهرات حامیان فلسطین در مقابل کاخ سفید بوده است.

بسیاری از جوانان آمریکایی رای دهنده به بایدن پس از اتفاقات اخیر در غزه می‌گویند به دلیل حمایت بایدن از نسل کشی اسراییل در غزه، در انتخابات آتی به او رای نخواهند داد.

(عکس) حمله شبانه معترضان حامی فلسطین به کاخ سفید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی