صدمین روز طوفان‌الاقصی/ بمباران منازل مسکونی و مراکز درمانی نوار غزه


صدمین روز طوفان‌الاقصی/ بمباران منازل مسکونی و مراکز درمانی نوار غزه

حمله‌های گسترده جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مختلف نوار غزه طی ساعت‌های بامداد و صبح امروز یکشنبه همچنان ادامه داشته است.

صدمین روز طوفان‌الاقصی/ بمباران منازل مسکونی و مراکز درمانی نوار غزه

به گزارش راهبرد معاصر، در جریان این حمله‌ها منازل مسکونی و اردوگاه بربره در مرکز شهر رفح واقع در جنوب این باریکه بمباران شدند.

هدف قرار گرفتن این منازل مسکونی باعث شد تعداد زیادی از فلسطینی‌های بی گناه به شهادت برسند و تعداد دیگری که اکثریت آن‌ها را کودکان تشکیل می‌دهند زخمی شوند.

حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی منطقه‌های نزدیک به مرکز درمانی وابسته به آژانس آنروا را در اردوگاه المغازی واقع در مرکز نوار غزه نیز هدف قرار داد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که توپخانه رژیم صهیونیستی حمله‌های شدید خود را علیه بخش‌های مختلف خان یونس واقع در جنوب نوار غزه ادامه می‌دهد.

بمباران بامدادی یک منزل مسکونی در منطقه البرکه واقع در دیرالبلح در مرکز نوار غزه نیز چندین شهید و زخمی برجای گذاشته است.

روز گذشته نیز در نتیجه حمله‌های پیاپی هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به خان‌یونس در جنوب نوار غزه ۲۱ فلسطینی به شهادت رسیدند.

بمباران خانه‌ای در خیابان النفق واقع در شهر غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت ۴ فلسطینی و ناپدیدشدن ۲۰ نفر انجامید.

در نتیجه بمباران یک خودرو مربوط به اداره مخابرات فلسطین در خان‌یونس از سوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز ۲ نفر به شهادت رسیدند./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق