درخواست مهم کادرفنی تیم ملی از سردار


درخواست مهم کادرفنی تیم ملی از سردار

سردار آزمون در اردوی تیم ملی حاضر شد و در همه بازی‌های گروهی همراه تیم ملی خواهد بود.

سردار آزمون کمی دیر به اردوی تیم ملی ملحق شد و این به خاطر حضور در اردوی رم و همراهی این تیم در بازی‌های سری A بود. البته بر اساس گزارش‌های منتشره در رسانه‌های ایتالیا او نسبت به تیم رم متعهد شد که در جام ملت‌های آسیا به میدان نرود اما در نهایت با نامه نگاری‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون فوتبال با باشگاه رم سردار آزمون در اردوی تیم ملی حاضر شد و از بازی ابتدایی در کنار تیم ملی خواهد بود.

سردار آزمون اما در شرایطی دراردوی تیم ملی حاضر شد که در آخرین بازی رم در برابر لاتزیو به دلیل درگیری با بازیکن حریف کارت قرمز گرفت. این می‌تواند برای تیم ملی نگران کننده باشد، چون در مرحله گروهی بازی‌ها اگر امتیازات و در ادامه نتایج بازی‌های رودررو مساوی باشد کار به شمارش تعداد کارت‌ها می‌کشد. نکته ای که موجب حذف تیم ملی امید با هدایت رضا عنایتی شد.

به همین دلیل کادر فنی تیم ملی به سردار آزمون توصیه کرده آرامش خود را حفظ کند و کارت نگیرد، چون تیم ملی به درخشش این بازیکن در ترکیب تیم ملی برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده نیاز دارد.گفته می‌شود در مورد اتفاقات بازی آخر رم که منجر به عصبانیت سردار آزمون و دریافت کارت قرمز شده امیر قلعه نویی با این بازیکن صحبت کرده است. درخشش در ترکیب تیم ملی و موفقیت در جام ملت‌ها به همراه ایران می‌تواند خاطرات تلخ بازی با لاتزیو و حذف از مسابقات حذفی را پاک کند.

درخواست مهم کادرفنی تیم ملی از سردار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...