گردنه حیران در آستارا به دلیل بارش سنگین برف مسدود شد


گردنه حیران در آستارا به دلیل بارش سنگین برف مسدود شد

گردنه حیران در محور شهرستان بندر مرزی آستارا به اردبیل به دلیل بارش سنگین برف مسدود شد.

گردنه حیران در آستارا به دلیل بارش سنگین برف مسدود شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ محور کمربندی آستارا به اردبیل در گردنه حیران به دلیل بارش شدید برف و لغزنده بودن جاده از ساعت‌ها پیش مسدود شده و کارکنان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با نمک‌پاشی در تلاش برای بازگشایی محور مذکور هستند.

پلیس راه از مردم خواست از تردد در این محور به جد خودداری نمایند، زیرا این محور به دلیل بارش سنگین برف بسته شده است و اجازه تردد به هیچ عنوان داده نمی‌شود.

به دنبال تغییرات جوی و نفوذ سامانه پرفشار سرد و بارش زا از ظهر شنبه و وجود امواج ناپایدار در سطوح فوقانی جو، بارش برف در ارتفاعات کوهستانی غرب استان گیلان و به ویژه محور ارتباطی گردنه حیران آستارا آغاز شده و همچنان ادامه دارد و تردد خودرو‌ها تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر بود، ولی در حال حاضر بسته است.

بارش برف نیز در تمامی مناطق گردنه حیران در محور آستارا به اردبیل و نیز راه‌های روستایی مناطق کوهستانی این محور ادامه دارد و سطح این جاده را لغزنده کرده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی می‌باشد که فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وضعیت جاده‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو