استقلال:3 نفر شکایت کرده‌اند


استقلال:3 نفر شکایت کرده‌اند

لایحه استقلال برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال شد.

استقلال:3 نفر شکایت کرده‌اند

به گزارش راهبرد معاصر؛ با اعلام سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال از تاریخ 2023.11.27 به دلیل عدم پرداخت مطالبات دستیاران ساپینتو بسته شده است.

درج عدد 3 مقابل نام استقلال این شائبه را به وجود آورد که آبی‌ها 3 پنجره نقل و انتقالاتی قادر به فعالیت نیستند و این تیم تا تابستان 1404 تقویت نمی‌شود.

محمدرضا بختیاری، معاون حقوقی باشگاه استقلال در این خصوص به خبرنگار ورزشی فارس گفت: ما برای پرداخت مطالبات 3 مربی سابق تیم حدود 25 روز پیش اقدام کردیم اما این موضوع با تعطیلات سال نوی میلادی همراه شد. به همین خاطر روز گذشته مکاتبات لازم را انجام دادیم و ممکن است حتی ظرف 3-2 روز آینده نامه مربوطه برای باز شدن پنجره به فدراسیون فوتبال کشورمان ارائه شود. درج عدد 3 در جدول مربوطه به دلیل این بوده که این رای به خاطر شکایت 3 نفر صادر شده است.

وی افزود: در مجموع 41 هزار یورو باید پرداخت می‌شد که از محل مطالبات‌مان در فیفا اقدام کردیم. یعنی فیفا قبول کرده که به این صورت پرداخت شود. الان هم هیچ مشکلی در فیفا نداریم. با سیلوا توافق شده است. 2 پرونده ساپینتو و آمانوف را به CAS بردیم که فعلا در مرحله انتخاب داور است./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا