کشف و ضبط چهار قبضه اسلحه و لاشه یک قطعه کبک شکار شده در لرستان


رکنا: کشف و ضبط چهار قبضه اسلحه و لاشه یک قطعه کبک شکار شده از متخلفین زیست محیطی در لرستانمدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از کشف و ضبط چهار قبضه اسلحه به همراه لاشه یک قطعه کبک شکار شده از متخلفین زیست محیطی خبر داد.

به گزارش رکنا ازلرستان، علی سالاروند افزود: از این متخلفین زیست محیطی دو قبضه اسلحه تک لول شکاری در منطقه شکار و صید ممنوع گرین در حوزه شهرستان سلسله به همراه لاشه یک قطعه کبک شکار شده، یک قبضه اسلحه شکاری تک لول در شهرستان الیگودرز و یک قبضه اسلحه برنو قبل از هر گونه اقدام به شکار در پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا به همراه تعدادی فشنگ و سایر ادوات شکار طی چند روز گذشته کشف و ضبط گردید.

وی اظهار داشت: پرونده این متخلفین پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و تشکیل جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردید و ادوات کشف شده از آن‌ها تا پایان رأی دادرسی به صورت امانی نزد این اداره کل باقی می‌ماند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان از هم استانی‌های عزیز درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی آن را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند تا به قید فوریت نسبت به پیگیری آن اقدامات لازم صورت پذیرد.

مهدی زکی پور/لرستان


کشف و ضبط چهار قبضه اسلحه و لاشه یک قطعه کبک شکار شده در لرستان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان