بازدید رئیس پارک علم و فناوری قزوین از شرکت کشت و صنعت نیک پارس


بازدید رئیس پارک علم و فناوری قزوین از شرکت کشت و صنعت نیک پارس

جعفر احمدی رئیس پارک علم و فناوری قزوین صبح امروز با حضور در شرکت کشت و صنعت نیک پارس از این مجموعه بازدید کرد.به گزارش سیناپرس از روابط عمومی و اموربین الملل پارک علم و فناوری قزوین، جعفر احمدی رئیس پارک علم و فناوری قزوین در این بازدید علاوه بر...

جعفر احمدی رئیس پارک علم و فناوری قزوین صبح امروز با حضور در شرکت کشت و صنعت نیک پارس از این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی و اموربین الملل پارک علم و فناوری قزوین، جعفر احمدی رئیس پارک علم و فناوری قزوین در این بازدید علاوه بر آشنایی بیشتر با ظرفیت و توانمندی های این شرکت، با مدیرعامل این شرکت به گفتگو پرداخت و مسائل و چالش های این مجموعه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

شرکت کشت و صنعت نیک پارس با نام تجاری یامی به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده فرآورده سرخ شده بر پایه سیب زمینی، غلات و حبوبات در کشور است.

استفاده از حداقل نمک ممکن در تمامی محصولات، کلسترول صفـــــــر، فاقد اسیدهای چرب ترانس و فاقد طعم دهنده ها و رنگ های مصنوعی از ویژگی های بارز محصولات این واحد تولیدی می باشد.

گفتنی است در این بازدید مسعود بابایی سرپرست معاونت فناوری، مهدی ملایی رئیس اداره خدمات فنی و تخصصی و طیب اسکندری نژاد مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری قزوین نیز حضور داشتند.

No tags for this post.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان