ستاره سابق استقلال در لیگ ترکیه ماندگار شد


ستاره سابق استقلال در لیگ ترکیه ماندگار شد

مامه تیام مهاجم سابق استقلال، به فوتبالش در تیم پندیک اسپور ادامه خواهد داد.

مهاجم سابق استقلال با انتقالی غیرقابل پیش بینی، همه را شگفت زده کرد. مامه تیام که فصل خوبی را در تیم کایسری اسپور آغاز کرده و در نوزده مسابقه نیز موفق به زدن یازده گل و دادن دو پاس گل شده بود، به فوتبالش در باشگاه پندیک اسپور ادامه خواهد داد.

این تیم در سوپرلیگ ترکیه وضعیت خوبی نداشته و در رتبه نوزدهم و یکی مانده به آخر جدول رده بندی است. تیمی که تا منطقه ام جدول، پنج امتیاز فاصله داشته و برای بقا و فرار از سقوط می جنگد. این در حالی است که تیم سابق او یعنی کایسری اسپور در رتبه ششم جدول رده بندی است و برای حضور در لیگ اروپا رقابت می کرد.

ستاره سابق استقلال در لیگ ترکیه ماندگار شد

این انتقال هنوز به صورت رسمی از سوی دو باشگاه اعلام نشده اما سامت کوچ، سخنگوی کایسری اسپور با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود، این موضوع را تأیید و علت جدایی تیام را جلوگیری از انتقال رایگان او در تابستان بعدی اعلام کرده است.

کوچ در توییت خود نوشته است:

طرفداران بزرگ کایسری اسپور، ما در ماه های گذشته بارها پیشنهادهایی برای تمدید قرارداد مهاجم خود، مامه تیام، که قراردادش در پایان فصل به پایان می رسد، ارائه کرده ایم. اما نتوانستیم با بازیکن خود به توافق برسیم. او به جای اینکه در پایان فصل مجانی از تیم جدا شود، در تعطیلات نیم فصل به یک تیم جدید پیوست و برای کایسری اسپور درآمدی را به دنبال داشت که از این رفتار او تشکر می کنم و برایش در پندیک اسپور آرزوی موفقیت دارم.

یکی از رسانه های ترکیه مدعی شده که پندیک اسپور سالانه 1 میلیون و 500 هزار یورو به مامه تیام و تقریباً 1 میلیون و 250 هزار یورو به عنوان حق انتقال به کایسری اسپور پرداخت خواهد کرد.

لازم به ذکر است که مامه تیام با 11 گل و پس از ادین ژکو و مائورو ایکاردی، در رتبه سوم بهترین گلزنان سوپرلیگ ترکیه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه