حکم قصاص برای متهمی که اعتراف نکرد


حکم قصاص برای متهمی که اعتراف نکرد

مردی که متهم است پس از رابطه پنهانی با زنی جوان او را به قتل رسانده در دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.

به گزارش مشرق، دی سال ۱۴۰۱ مردی با مراجعه به پلیس آگاهی مدعی شد که همسرش ناپدید شده است. وی در توضیح ماجرا گفت: همسر ۳۸ ساله‌ام صبح برای خرید از خانه خارج شد و دیگر به خانه برنگشت. تلفن همراهش هم خاموش است. البته چند ماهی است که متوجه روابط مشکوک همسرم با یکی از بستگانش به نام شهرام شده بودم. چندباری هم به او تذکر دادم که مراقب رفتارش باشد اما توجهی نمی‌کرد الان هم ممکن است همان مرد در ناپدید شدن همسرم نقش داشته باشد.

پس از اطلاعاتی که مرد جوان در اختیار مأموران قرار داد تحقیقات آغاز شد تا اینکه چند روز بعد جسد زن جوان در جاده اسلامشهر در حالی کشف شد که او را با شالی دور گردنش خفه کرده بودند.

پس از آن مأموران با بررسی ریز مکالمات تلفنی قربانی و آخرین تماس‌های او پی بردند که آخرین تماس‌های وی با شهرام بوده است.

با روشن شدن این موضوع شهرام بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت اما منکر اطلاع از سرنوشت زن جوان شد. با این حال با توجه به مستندات و مدارک موجود برای وی کیفرخواست صادر شد و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۴ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای جلسه نماینده دادستان پس از قرائت کیفرخواست، از طرف پسر نوجوان قربانی برای متهم درخواست قصاص کرد.

پس از آن متهم به جایگاه رفت و ضمن رد اتهام قتل عنوان کرد: من و مقتول تلفنی حرف می‌زدیم و درددل می‌کردیم اما وقتی همسرش متوجه موضوع شد من تصمیم گرفتم رابطه‌ام را با او قطع کنم. آخرین بار وقتی می‌خواستم برای گرفتن معاینه فنی ماشینم به اسلامشهر بروم مقتول از من خواست او را هم ببرم. در طول مسیر با او صحبت کردم تا راضی‌اش کنم به این ارتباط پایان دهد اما دعوایمان شد و او هم بین راه پیاده شد و رفت و من دیگر او را ندیدم.

در حالی که شهرام همچنان منکر قتل بود در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده او را به قصاص محکوم کردند.

منبع: روزنامه ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان