اکرم ناروئی کیست؟


اکرم ناروئی کیست؟

ملا اکرم ناروئی از اشرار مسلح جنوب شرق ایران بود.اکرم ناروئی در تأمین تجهیزات و پشتیبانی تیم تروریستی حادثه مقر فرماندهی انتظامی شهر راسک نقش بسزایی داشت. در این حادثه ۱۱ نفر شهید و ۸ نفر مجروح شدند.

اکرم ناروئی ، یکی از اشرار مسلح و از عوامل اصلی پشتیبانی از گروهکهای تروریستی جنوب شرق کشور بود. او در درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در منطقه بمپور استان سیستان و بلوچستان به هلاکت رسید.

اکرم ناروئی در سال ۱۳۶۰ در روستای ناروئی از توابع شهرستان بمپور متولد شد. او از همان دوران نوجوانی به فعالیت‌های مجرمانه و شرارت روی آورد. در سال‌های اخیر، با حمایت گروهک‌های تروریستی، فعالیت‌های خود را گسترش داد و به یکی از عوامل اصلی پشتیبانی از این گروهک‌ها تبدیل شد.

اکرم ناروئی در تأمین تجهیزات و پشتیبانی تیم تروریستی حادثه مقر فرماندهی انتظامی شهر راسک نقش بسزایی داشت. در این حادثه ۱۱ نفر شهید و ۸ نفر مجروح شدند.

اکرم ناروئی کیست؟

نیروهای امنیتی و اطلاعاتی با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی گسترده، موفق به شناسایی مخفیگاه اکرم ناروئی شدند. در درگیری مسلحانه که در این محل رخ داد، اکرم ناروئی به همراه یکی از همراهانش به هلاکت رسید.

با هلاکت اکرم ناروئی، ضربه سنگینی به گروهک‌های تروریستی جنوب شرق کشور وارد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تروریستی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه