نمایندگی ایران در سازمان ملل در ژنو: باید از خبرنگاران تحت حقوق بین‌الملل بشردوستانه محافظت شود


نمایندگی ایران در سازمان ملل در ژنو: باید از خبرنگاران تحت حقوق بین‌الملل بشردوستانه محافظت شود

اقتصادنیوز : نمایندگی ایران در سازمان ملل در ژنو در پیامی اعلام کرد که خبرنگاران در غزه و فلسطین چشم و گوش جامعه بین المللی برای حقیقت و عدالت هستند و باید تحت حقوق بین‌المللی بشردوستانه محافظت شوند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حساب کاربری نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو در واکنش به شهادت فرزند یکی از خبرنگاران الجزیره در غزه نوشت: کشتار هدفمند روزنامه نگاران و کارکنان رسانه توسط رژیم اسرائیل وحشتناک و بی سابقه است. ۷۹ تن تنها در سه ماه جنگ در غزه. خبرنگاران در غزه و فلسطین چشم و گوش جامعه بین‌المللی برای حقیقت و عدالت هستند. آن ها باید تحت حقوق بین المللی بشردوستانه محافظت شوند.

خبر مرتبط
ایران از نمایندگی‌های سازمان ملل در ژنوچه درخواستی کرد؟

اقتصادنیوز : نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در ژنو در یادداشتی درخصوص انفجارهای تروریستی در گلزارشهدای کرمان، خطاب به تمامی نمایندگی‌های نزد سازمان ملل مستقر در ژنو نوشت: این حمله تروریستی مذموم در داخل صفی از مردم بیگناه از جمله زنان و کودکان که چهارمین سالگرد شهادت سرلشکر سلیمانی قهرمان رزمنده تروریست ایران را گرامی داشتند، رخ داد.

«حمزه وائل الدحدوح» و «مصطفی ثریا» با حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه به شهادت رسیدند.

شایان ذکر است، شمار شهدای خبرنگار در غزه به ۱۱۰ تن رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک