برانکو ایوانکوویچ 24 ساعت دیگر در پرسپولیس؟


برانکو ایوانکوویچ 24 ساعت دیگر در پرسپولیس؟

عضو هیئت مدیره پرسپولیس به توضیح ملاقات خود با برانکو ایوانکوویچ به عنوان گزینه اصلی هدایت این تیم پرداخت.

بعد از جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس، این باشگاه طی جلسه ای فوق العاده به دنبال گزینه‌های جانشینی سرمربی خود بود که در نهایت روی نام برانکو ایوانکوویچ به توافق قطعی دست یافتند و مقرر شد مذاکرات برای بررسی شرایط این انتقال دنبال شود.

بر این اساس مقرر شد محمد دلبری عضو هیئت مدیره این باشگاه با حضور در امارات و اردوی تیم ملی عمان، ملاقاتی با برانکو ایوانکوویچ داشته باشد و صحبت‌های ابتدایی در این زمینه صورت گیرد.

دلبری درباره این موضوع اینطور توضیح می‌دهد: در امارات دو جلسه با آقای برانکو ایوانکوویچ داشتیم. صحبت‌های خوبی مطرح شد و همانطور که آقای درویش نیز عنوان کردند ایشان همه چیز را منوط به صحبت با خانواده‌شان کردند و البته برخلاف بحث‌ها و شایعات شکل گرفته هیچ بحث مالی پیش نیامد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس با اشاره به دو جلسه گفت و گویی که با برانکو ایوانکوویچ داشتند گفت: ما پیشنهاد همکاری خودمان را برای یک فصل و نیم به ایشان دادیم و حتی گفتیم مشکلی برای عقد قرارداد به مدت دو فصل و نیم نیز نخواهیم داشت. صحبت‌های خوبی مطرح شد و البته ایشان هم گفتند بحث مالی نداریم و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت. به هیچ عنوان بحث مبلغ قرارداد و شایعاتی که این روزها شاهد آن هستیم به میان نیامد.

دلبری مدعی شد که برانکو ایوانکوویچ قرار است طی ۲۴ ساعت آتی پاسخ نهایی خود را نسبت به پیشنهاد پرسپولیس را در گفت و گو با خانواده‌اش به این باشگاه اعلام کند: همانطور که گفتم در پایان جلسه دوم ایشان اعلام کردند که بعد از گفت و گو با خانواده‌اش پاسخ نهایی را خواهد داد تا روند مذاکرات را به این شکل دنبال کنیم. پس بحث ما روی قرارداد یک ساله و نیمه که شرایط عقد به صورت دو فصل و نیم نیز را هم خواهد داشت، بود و همچنین هیچ بحث مالی نیز به میان نیامده است.

برانکو ایوانکوویچ 24 ساعت دیگر در پرسپولیس؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !