صرافی بینگ ایکس در صدر فهرست بهترین صرافی های ارز دیجیتال؛ پاداش ثبت نام را از دست ندهید


صرافی بینگ ایکس در صدر فهرست بهترین صرافی های ارز دیجیتال؛ پاداش ثبت نام را از دست ندهید

پیدا کردن صرافی مطمئن برای ترید ارزهای دیجیتال، همواره از دغدغه‌های بزرگ معامله‌گران این بازار است. کاربران ایرانی نیز از این قاعده مستثنا نیستند و برای انجام معاملات خود، به‌دنبال صرافی‌ امن و مناسبی می‌گردند. تجربه تلخ قطع همکاری صرافی‌هایی مانند بایننس و کوکوین با ایرانیان، باعث شده است تا در این زمینه حساسیت بیشتری به‌خرج دهند.

صرافی بینگ ایکس (BingX) از معتبرترین و امن‌ترین صرافی‌ها برای فعالیت کاربران ایرانی است. بررسی‌های کلینیک سرمایه نشان می‌دهد که فعالیت در این صرافی بدون نیاز به احراز هویت ممکن است و بینگ ایکس مشکلی با فعالیت کاربران ایرانی ندارد. بنابراین، از بهترین گزینه‌ها، ثبت نام در صرافی بینگ ایکس و شروع معامله در این صرافی است.

معرفی صرافی بینگ ایکس (BingX)

صرافی بینگ ایکس در سال 2018 فعالیت خود را در بازار ارزهای دیجیتال آغاز کرد و تا امروز توانسته است به ده میلیون کاربر فعال خدمت‌رسانی کند. این صرافی علاوه‌ بر ارائه خدمات به تریدرها برای انجام انواع معاملات، به توانمندسازی آن‌ها برای کسب سود بیشتر نیز می‌پردازد.

یکی از نکات مثبت این صرافی استفاده از قابلیت اثبات ذخایر (Proof of Reserve) است؛ یعنی دقیقاً به‌اندازه دارایی‌های کاربران در صرافی، رمزارز در کیف پول اختصاصی پلتفرم ذخیره می‌شود.

با این قابلیت، در صورت هک صرافی و از دست رفتن دارایی‌های کاربران، تمام وجوه معامله‌گران از ذخایر کیف پول اختصاصی پرداخت می‌شود. علاوه‌ بر این خدمات، این پلتفرم امکان فعالیت کاربران ایرانی را نیز فراهم کرده است و حتی از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند.

معرفی امکانات صرافی بینگ ایکس

حتماً این سوال را مطرح می‌کنید که چرا بینگ ایکس بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان است. صرافی بینگ ایکس با ارائه خدماتی کامل به معامله‌گران، توانسته است نظر تریدرهای زیادی را به‌سمت خود جلب کند. در ادامه، امکانات صرافی بینگ ایکس را بررسی می‌کنیم.

  • کپی تریدینگ

صرافی بینگ ایکس پلتفرم کپی ترید را در اختیار کاربران قرار داده است. کپی تریدینگ فرصتی فراهم می‌کند تا افراد بتوانند معاملات تریدرهای حرفه‌ای را کپی کنند. امکان استفاده از این قابلیت در دو بازار اسپات و فیوچرز فراهم شده است.

کار کردن با این پلتفرم رایگان است. ضمن اینکه می‌توانید با فیلترهای گوناگون عملکرد تریدرهای حرفه‌ای را ارزیابی و بهترین گزینه را برای دنبال کردن انتخاب کنید. هرچند کپی ترید به‌صورت خودکار اجرا می‌شود، امکان شخصی‌سازی پرتفوی نیز فراهم است.

  • ربات تریدینگ

صرافی بینگ ایکس ربات تریدینگ اختصاصی خود را برای معامله در بازارهای اسپات و فیوچرز، در اختیار معامله‌گران قرار داده است. به‌کمک این ربات، می‌توان استراتژی‌های معاملاتی گوناگون متناسب با شرایط بازار را پیاده‌سازی کرد.

کار کردن با ربات ترید بینگ ایکس نیز رایگان است. تمام استراتژی‌های معاملاتی به‌صورت خودکار و در سریع‌ترین زمان ممکن با ربات ترید BingX اجرا می‌شوند. امکانات لازم برای مدیریت سرمایه مانند تعیین حد سود و ضرر نیز برای پوزیشن‌های معاملاتی در اختیار شما قرار دارند.

  • معامله در بازار فارکس

صرافی بینگ ایکس در بازار فیوچرز خود، امکان معامله جفت ارزهای فیات، شاخص‌های سهام، کامودیتی‌ها، و دیگر نمادهای معاملات فارکس را برای کاربران فراهم کرده است. بنابراین، کاربران با ثبت نام بینگ ایکس، علاوه بر بازار ارزهای دیجیتال، به بازار فارکس نیز دسترسی دارند.

  • پلتفرم BingX Wealth

در این بخش از سایت بینگ ایکس، کاربران با سپرده‌گذاری رمزارزهای خود، سود کسب می‌کنند. در ازای سپرده‌گذاری برای مدت‌زمان مشخص، بینگ ایکس متعهد می‌شود که سود معینی را به‌ شما پرداخت کند. زمانی که قصد ندارید از سرمایه خود برای ترید استفاده کنید، با سپرده‌گذاری در این پلتفرم می‌توانید از راکد باقی ماندن سرمایه‌تان جلوگیری کنید.

کارمزد معاملات در صرافی بینگ ایکس

یکی از نکاتی که بیشتر کاربران ایرانی را به ثبت نام در صرافی بینگ ایکس ترغیب کرده، کارمزد معاملات کم این صرافی است. کاربران برای تبدیل رمزارزها (Convert)، که در بازار فروشگاهی (OTC) صرافی انجام می‌شود، ملزم هستند 0/2 درصد از حجم معامله را به‌عنوان کارمزد پرداخت کنند. این کارمزد در بازار اسپات بسیار کمتر است. بینگ ایکس برای میکرها و تیکرها کارمزد 0/1 درصد از حجم معامله را در نظر گرفته است.

صرافی بینگ ایکس در صدر فهرست بهترین صرافی های ارز دیجیتال؛ پاداش ثبت نام را از دست ندهید

معاملات فیوچرز صرافی بینگ ایکس به دو صورت استاندارد (Standard) و قرارداد دائمی (Perpetual) انجام می‌شود. کارمزد معاملات در این دو بازار فیوچرز با یکدیگر متفاوت است. کارمزد معاملات در حالت استاندارد 0/045 درصد است.

کارمزد معاملات در فیوچرز قرارداد دائمی، به سطح کاربری و حجم معاملات معامله‌گر بستگی دارد. این کارمزد در حالت معمول از 0/02 درصد برای میکرها و 0/05 درصد برای تیکرها شروع می‌شود و در بالاترین سطح کاربری، به صفر درصد برای میکرها و 0/023 درصد برای تیکرها می‌رسد.

احراز هویت و پشتیبانی از کاربران ایرانی

تقریباٍ هیچ صرافی ارز دیجیتال خارجی در حد و اندازه بینگ ایکس را نخواهید یافت که علاوه بر ثبت نام، اجازه احراز هویت هم به‌ کاربران ایرانی بدهد.

بدون احراز هویت، روزانه می‌توانید پنجاه هزار دلار از حساب کاربری خود در این صرافی برداشت کنید. هیچ محدودیتی در دسترسی به بخش‌های دیگر وجود ندارد، اما با انجام احراز هویت با مدارک ایرانی، می‌توانید سقف برداشت روزانه از حساب کاربری خود را به پنج میلیون تتر ارتقا دهید.

صرافی بینگ ایکس خدمات پشتیبانی با زبان فارسی را نیز به کاربران ارائه می‌کند. به‌ همین دلیل، می‌توانید با خیال راحت مشکلات خود را با پشتیبانی آنلاین این صرافی در میان بگذارید.

بینگ ایکس، امن‌ترین پلتفرم برای فعالیت ایرانیان

اگر به‌دنبال صرافی‌ ایمن و مناسبی هستید و قصد دارید فعالیت خود در بازارهای مالی گسترش دهید، صرافی بینگ ایکس (BingX) انتخابی ایدئال است. سایت کوین مارکت کپ، بینگ ایکس را در جمع سی صرافی برتر بازار کریپتوکارنسی قرار داده است.

بد نیست بدانید که امکان اتصال بینگ ایکس به تریدینگ ویو برای معامله مستقیم در آن هم وجود دارد. با ثبت نام صرافی بینگ ایکس از طریق سایت کلینیک سرمایه، می‌توانید از تخفیف ویژه دائمی برای کارمزد معاملات اسپات و فیوچرز در این پلتفرم بهره‌مند شوید.


صرافی بینگ ایکس در صدر فهرست بهترین صرافی های ارز دیجیتال؛ پاداش ثبت نام را از دست ندهید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت پایگاه جدید بالگردهای روسیه در نزدیکی مرز اوکراین