اظهارات قالیباف درباره قیام مردم قم/منشاء پیروزی انقلاب اسلامی بود


اظهارات قالیباف درباره قیام مردم قم/منشاء پیروزی انقلاب اسلامی بود

اقتصادنیوز: رئیس مجلس گفت: فرارسیدن سالروز قیام خونین مردم قم در ۱۹ دی‌ماه سال ۵۶ را گرامی می‌دارم، این حادثه منشاء حوادث سلسله‌واری بود که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فرارسیدن سالروز قیام خونین مردم قم در ۱۹ دی‌ماه سال ۵۶ را گرامی می‌دارم، این حادثه منشاء حوادث سلسله‌واری بود که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و ثابت کرد که هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع اراده ملت مومن ایران اسلامی شود. سلام و درود بر تمام شهدای انقلاب شکوهمند اسلامی و امام شهدا.

خبر مرتبط
قالیباف یک قانون مهم را برای اجرا به رئیسی ابلاغ کرد

اقتصادنیوز: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، «قانون حمایت از گزارشگران فساد» را برای اجرا ابلاغ کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: فرارسیدن سالروز شهادت سردار پرافتخار شهید حاج احمد کاظمی و سایر شهدا در سپاه پاسداران را گرامی می‌دارم. رهبر انقلاب در حکم انتصاب شهید کاظمی به سمت فرماندهی نیروی زمینی سپاه ایشان را سرداری شجاع و کارآمد معرفی می‌کنند. شجاعت در تصمیم‌گیری و کارآمدی در میدان به نفع مردم همان میراثی است که باید از امثال شهید کاظمی بیاموزیم.

خبر مرتبط
خبر مهم قالیباف درباره لایحه عفاف و حجاب

اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران یکپارچه با اعلام همدردی خود با خانواده‌های شهدای کرمان و اعلام انزجار از عاملان و آمران تروریسم، بازوهای عملیات روانی ترور را ناکام گذاشتند.

قالیباف گفت: حیف بود که حاج احمد کاظمی آنگونه زندگی کند و پاداشی جز شهادت داشته باشد. یاد او همواره در دل‌های ما زنده است و هر روز بیشتر از قبل نبود او را احساس می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان گیاهی ریزش مو