واکنش شدید الحوثی به بی بی سی/ این تو هستی که...


واکنش شدید الحوثی به بی بی سی/ این تو هستی که...

اقتصادنیوز: عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به اظهارات مجری بی بی سی مبنی بر هیاهوی بی فایده بودن اقدامات یمن گفت: این تو هستی که با سؤال‌های بی‌فایده‌ات هیاهو به پا می‌کنی.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مجری بی بی سی در گفت‌وگو با محمدعلی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن مدعی شد: اقداماتی که ارتش یمن در دریای سرخ انجام می‌دهد تأثیری بر اسرائیل برای توقف جنگ غزه نداشته است و این یعنی این اقدامات، هیاهوی بی فایده است.

خبر مرتبط
انصارالله یمن خط و نشان کشید/ادامه عملیات یمن با وجود تهدیدها

اقتصادنیوز: عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت که عملیات یمنی‌ها در دریای سرخ با وجود تهدیدهای آمریکا، انگلیس و اسرائیل ادامه دارد.

محمدعلی الحوثی هم در پاسخ گفت: اگر تأثیری بر آن‌ها نداشته است پس چرا ائتلاف بین‌المللی تشکیل دادند؟ اطلاعات تو بر چه پایه و اساسی است؟ بنادر اسرائیل در فلسطین اشغالی دچار فلج کامل شده است. این تو هستی که با سؤال‌های بی‌فایده‌ات هیاهو به پا می‌کنی.

ارتش یمن در راستای حمایت از مقاومت فلسطین و مقابله با جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها هزار فلسطینی و آواره شدن اکثر ساکنان منجر شده است، این رژیم را در دریای سرخ و تنگه باب المندب تحت محاصره دریایی قرار داد.

خبر مرتبط
سفر مهم بورل به عربستان/غزه و دریای سرخ محور رایزنی‌ها

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا سفری دو روزه به عربستان سعودی را آغاز کرد تا در مورد وضعیت جنگ غزه و تنش‌ در دریای سرخ رایزنی کند.

به دنبال آن آمریکا به همراه چند کشور ائتلاف بین‌المللی دریایی تشکیل داد. اما کشورهایی مثل فرانسه، ایتالیا و اسپانیا از شرکت در آن خودداری کردند.

محمدعلی الحوثی در جواب این مجری درباره روابط ارتش یمن با غزه درحالی که مایل‌ها با نوار غزه فاصله دارد، گفت: یعنی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در یک آپارتمان زندگی می‌کنند؟! رئیس جمهور فرانسه هم در همان طبقه است؟! نخست وزیر نیز در همان ساختمان است؟ یا بین آن‌ها و اسرائیل هزاران مایل فاصله وجود دارد؟

زمانی که مجری گفت بی بی سی درباره تحولات کنونی بی طرف است، محمدعلی الحوثی حرف وی را به تمسخر گرفت و گفت: شما بی طرف هستید؟ تو اگر از مسئله فلسطین جانبداری کنی فورا شغلت را از دست می‌دهی.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یمن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه