تجمع کارگران و بازنشستگان


تجمع کارگران و بازنشستگان

شماری از کارگران کارخانه فولاد پارس هفت تپه و بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان شوش مقابل ساختمان فرمانداری شوش تجمع کردند.

گروهی از کارگران کارخانه «فولاد پارس هفت تپه» که در محدوده شهرک صنعتی شوش واقع شده است، مقابل ساختمان فرمانداری تجمع کردند. آن‌ها مدعی هستند سطح حقوق کارگران شاغل در مجتمع فولاد پارس نسبت به کارگرانی که در سایر کارخانه‌های تولیدکننده آهن و فولاد فعالیت دارند، پایین‌تر است.

این کارگران خواستار رسیدگی به موضوع تبعیض و نیز بهبود وضعیت شغلی و مزایای دریافتی خود با اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل هستند.

شماری از بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان شوش نیز در ادامه پیگیری‌های صنفی خود تجمعی اعتراضی در مقابل ساختمان فرمانداری برپا کردند.

آن‌ها با اشاره به مطالبات صنفی بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان شوش و هفت تپه، خواسته‌های خود را ترمیم مستمری براساس خط فقر، بهبود خدمات درمانی، مدیریت صندوق توسط شرکای اجتماعی و افزایش خدمات رفاهی عنوان کردند.

تجمع بازنشستگان کارگریِ اهواز و کرمانشاه

همپنبن جمعی از بازنشستگان کرمانشاه و اهواز در اعتراض به وضعیت معیشتی خود تجمع اعتراضی برگزار کردند.

این بازنشستگان مهم‌ترین خواسته‌ی خود را مستمری بالاتر از خط فقر می‌دانند و می‌گویند: خط فقر بیش از بیست و پنج میلیون تومان است اما حقوق ما نُه میلیون!

تجمع بازنشستگان فولاد در اصفهان، قائم شهر و اهواز

همچنین جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد در اصفهان، قائم شهر و اهواز، در اعتراض به وضعیت معیشتی خود تجمع کردند.

این بازنشستگان خواستار توجه به مطالبات و خواسته‌های خود شدند و عنوان کردند که باید مستمری بازنشستگان بالاتر از خط فقر باشد.

آن‌ها همچنین خواستار اجرای طرح تکمیلی همسان‌سازی، تسریع در پرداخت کامل معوقات، بازگشت جایگاه واقعی صندوق فولاد در برنامه هفتم توسعه، تضمین اجرای تعهدات درمانی مطابق با آیین‌نامه فولاد و اجرای آیین نامه و قوانین خاص فولادی و احیای جایگاه آن و همچنین افزایش حقوق سال ۱۴۰۲ خود بر اساس نرخ تورم شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!