نیروی زمینی ارتش پاسخ «رجزخوانی دشمن» در مرزها را می‌دهد


نیروی زمینی ارتش پاسخ «رجزخوانی دشمن» در مرزها را می‌دهد

فرمانده نزاجا گفت: یگان‌های مختلف نیروی زمینی در چهار گوشه کشور حضور دارند و هر گاه دشمنان علیه منافع ما رجزخوانی کردند، نیروی زمینی ارتش با قدرت در مرزها حاضر شده و پاسخ داده است.

امیر «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در همایش بزرگداشت مقام زن در ستاد فرماندهی نزاجا، با تسلیت شهادت تعدادی از هم‌وطنان در اقدام تروریستی اخیر در کرمان اظهار کرد: صراط مستقیم، مسیری است که خداوند متعال به هر بنده‌ای توفیق قرارگرفتن در این مسیر را داد، آن بنده رستگار می‌شود؛ انبیا و ائمه، همه برای این آمدند که بندرگاه را به صراط مستقیم هدایت کنند و امروز ولایت فقیه حجت و راهنمای ما به صراط مستقیم است که باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله و روز مادر افزود: روز مادر، فرصتی برای پاسداشت مقام شامخ مادر است و در این روز باید بیش از پیش بر مقام والای مادر احترام گذاشت و قدردان زحمات این عزیزان بود.

امیر حیدری با اشاره به مقابله نیروی زمینی ارتش با منافقین و اشرار در مرزهای کشور، اضافه کرد: بخشی از اقدامات نیروی زمینی، حفاظت و حراست از مرزهاست و در حال حاضر، یگان‌های مختلف نیروی زمینی در چهار گوشه کشور حضور دارند و هر گاه دشمنان علیه منافع ما رجزخوانی کردند، نیروی زمینی ارتش با قدرت در مرزها حاضر شده و پاسخ این رجزخوانی دشمن را داده است.

وی ادامه داد: البته فعالیت‌های نیروی محوری ارتش، محدود به مسائل نظامی نیست و ما در مواقع مختلف نظیر بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و … و همچنین شیوع بیماری کرونا، در خط مقدم کمک به مردم حضور داشته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حضور مؤثر در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی کشور مانند شرکت در انتخابات، گفت: در انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته، ۹۹ درصد کارکنان ارتش شرکت کردند این درصد مشارکت بالاترین سطح مشارکت در میان اقشار مختلف است.

نیروی زمینی ارتش پاسخ «رجزخوانی دشمن» در مرزها را می‌دهد

امیر حیدری در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ایام اربعین حسینی (ع) اشاره کرد و گفت: ایام اربعین حسینی (ع) نمایشگاه دیگری از مجاهدت‌ها و فعالیت‌های خالصانه کارکنان جوان و ولایی نیروی زمینی ارتش است که این عزیزان با حضور در مسیرهای حرکت زائران ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام، به خدمت به این عزیزان می‌پردازند که برپایی بیمارستان سیاری، یکی از این اقدامات در خدمت به زائران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...