مستأجر یک‌شبه پرند دزد از آب درآمد + عکس


مستأجر یک‌شبه پرند دزد از آب درآمد + عکس

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم از دستگیری مستاجری که با اجاره یک واحد مسکونی به مدت یک شب اموال آن را سرقت کرد، خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه، فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم اظهار کرد: در پی مراجعه یک زوج زن و مرد به محل کلانتری ۱۸ پرند، این زوج گفتند واحد مسکونی مبلمان شده و تکمیل خود را به آقای جوانی که گفته مسافر و نیازمند محل استراحت است، به مدت یک شب اجاره داده و فردای آن روز که به منزل مراجعه می‌کنند، متوجه می‌شوند تمام اموال ملک به سرقت رفته است و از وی شکایت کردند. در همین راستا پیگیری پرونده در دستور کار پلیس و دایره تجسس کلانتری قرار می‌گیرد و طی بررسی محل و شگرد‌های خاص پلیسی سارق را شناسایی و پس از ساعاتی ریاست کلانتری به همراه عوامل انتظامی با کسب حکم مقام محترم قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام و متهم را در مخفیگاه خود دستگیر می‌نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم ادامه داد: سارق پس از دستگیری اعتراف کرد که سرقت‌ها به صورت تیمی بوده به این‌صورت که اموال سرقتی را در اختیار مال‌خر قرار می‌داده است.

سرهنگ زنگنه افزود: با انجام عملیات پلیسی، عوامل انتظامی مال‌خر و یکی دیگر از همدستان وی دستگیر و اموال سرقتی در محل مخفیگاه کشف می‌نمایند. متهمان دارای سابقه متعددی در خصوص سرقت بوده و پس از تکمیل پرونده قضایی تحویل اداره آگاهی شهرستان رباط‌کریم گردیدند.

فرمانده انتظامی رباط‌کریم در ادامه از همشهریان درخواست کرد: مردم مراقب باشند و حتما قبل از انجام معاملات ملکی، تحقیقات لازم را انجام داده و از اجاره ملک خود به افراد ناشناس و فاقد مدارک هویتی خودداری نمایند؛ همچنین معاملات ملکی خود را در بنگاه‌های معتبر و با تنظیم اجاره‌نامه به همراه کدرهگیری انجام دهند تا درگیر چنین پرونده‌هایی نشوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی