یورش بامدادی اشغالگران به کرانه باختری


یورش بامدادی اشغالگران به کرانه باختری

رسانه‌های فلسطینی از یورش بامدادی نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و رویارویی شدید جوانان مقاوم با اشغالگران خبر دادند.

یورش بامدادی اشغالگران به کرانه باختری

به گزارش راهبرد معاصر، منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان رژیم اشغالگر قدس بامداد امروز یکشنبه به شهرک‌های عورتا و کفرقلیل در نابلس واقع در کرانه باختری یورش بردند.

بر پایه این گزارش، رسانه‌های فلسطینی همچنین از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک جبل المکبر در جنوب قدس اشغالی و شهرک بیت امر و منطقه جنوبی در الخلیل خبر دادند.

منابع خبری از درگیری مسلحانه میان مبارزان فلسطینی و نظامیان اشغالگر صهیونیستی در مجاور اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری اشغالی خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که جوانان مبارز فلسطینی، متجاوزان صهیونیست را در محله الجابریات در نزدیکی این اردوگاه با چند بسته انفجاری هدف قرار دادند.

به گفته این منابع، یک بسته انفجاری با قدرت انفجاری شدید در مسیر عبور نظامیان متجاوز منفجر شد و همزمان جوانان مبارز به سمت اشغالگران تیراندازی کردند.

از سوی دیگر، گردان‌های شهدای الاقصی در جنین واقع در کرانه باختری با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگانش به یاری خداوند، یورش نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهرک یعبد در جنوب غربی جنین را به رگبار بسته و آنها را با بسته‌های انفجاری هدف قرار دادند./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی