متهم با پای خود به کلانتری رفت


متهم با پای خود به کلانتری رفت

پسر جوانی که در دورهمی شبانه در یک پارک مرتکب قتل شده بود، با پای خود به کلانتری رفت و مدعی شد نمی‌داند چرا دست به قتل زده است.

به گزارش مشرق، عصر پنجشنبه گذشته پسر جوانی به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض رفت و مدعی شد: در یک درگیری پسری را به قتل رسانده‌ام و به اینجا آمده‌ام تا خودم را معرفی کنم.

با اظهارات پسر جوان، مأموران کلانتری باغ فیض موضوع را به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام کرده و بررسی‌ها در این رابطه آغاز شد.

در بررسی‌ها مشخص شد ساعتی قبل در یکی از بیمارستان‌های پایتخت پسر جوانی که با چاقو مجروح شده بود، تسلیم مرگ شده است.

به دستور بازپرس جنایی، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد. متهم ۲۷ ساله در تحقیقات گفت: هر چند وقت یک بار با دوستانم در محلی دور هم جمع می‌شویم و مشروب می‌خوریم. آن شب هم در پارک دور هم جمع بودیم که یکی از دوستانم با مقتول به نام حامد آمد. تا به حال حامد را ندیده بودم، او وقتی آمد مشروب مصرف کرده بود.ساعتی که گذشت نمی‌دانم چه شد که حامد به من توهین کرد و دیگر یادم نمی‌آید چه اتفاقی افتاد. آنچه به خاطرم می‌آید این بود که چاقو به‌دست در مقابل بدن نیمه جان حامد ایستاده بودم. فوراً او را به بیمارستان رساندم و در این مدت هم در بیمارستان بودم.

ساعت ۸ و نیم صبح بود که متوجه شدم حامد به کما رفته و سطح هوشیاری‌اش خیلی پایین است.

همان موقع فهمیدم که او زنده نمی‌ماند، به همین دلیل به سراغ خانواده‌ام رفتم و از آنها خداحافظی کردم و بعد به کلانتری آمدم و خودم را معرفی کردم. اصلاً یادم نمی‌آید که چرا باهم دعوایمان شد و هنوز در شوک هستم و نمی‌دانم چرا قاتل شدم. شاید اگر چاقو همراهم نبود، این اتفاق نمی‌افتاد. من به خاطر اینکه چندبار از سوی زورگیران مورد سرقت قرار گرفته بودم با خودم چاقو حمل می‌کردم اما ای کاش آن شب چاقو نداشتم.

با اعتراف متهم، به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت، او در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه