توصیه مهم سرمربی سابق به استقلالی‌ها خبرساز شد


توصیه مهم سرمربی سابق به استقلالی‌ها خبرساز شد

استقلال دور رفت را با قهرمانی به پایان برد در شرایطی که نه باشگاه استقلال انتظار داشت این عنوان برای آبی‌ها به دست بیاید و نه تماشاگران.

ابتدای فصل استقلال ستاره‌های زیادی را از دست داد؛ همین طور خریدهای زیادی که سر از تیم‌های دیگر در آوردند. به همین بهانه باشگاه خطاب به جواد نکونام اعلام کرد؛ با هر موقعیتی مورد حمایت باشگاه خواهد بود و تماشاگران هم اعلام کردند، حضور شایسته در برابر تیم‌ها برای آنها کفایت خواهد کرد اما استقلال دور رفت را با قهرمانی به پایان برد. با رقم خوردن این موقعیت استقلال نیمی از راه برای بالا بردن جام قهرمانی را طی کرد.

صمد مرفاوی که در برهه‌ای سرمربی تیم استقلال بوده از جواد نکونام و شاگردانش خواسته فریب قهرمانی نیم فصل را نخوردند. او گفته: «به نظر من شانس مدعیان قهرمانی برابر است و استقلال نباید فریب قهرمانی در نیم‌فصل اول را بخورد، چون رقیبان سرسختی دارد که جایگاه این تیم را تهدید می‌کنند.»پیش از این هشدار از سوی صمد مرفاوی به استقلالی‌ها جواد نکونام در کنفرانس خبری پیش از بازی با پیکان اعلام کرد که تیمش نیاز به تقویت دارد و باید درنیم فصل دست کم ۵ بازیکن به‌خدمت بگیرد.

توصیه مهم سرمربی سابق به استقلالی‌ها خبرساز شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا