تظاهرات ضد نتانیاهو در تل‌آویو به خشونت کشیده شد +فیلم


تظاهرات ضد نتانیاهو در تل‌آویو به خشونت کشیده شد +فیلم

تظاهرات صدها نفر از معترضان به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تل‌آویو با ورود پلیس، به خشونت و درگیری کشیده شد.

به گزارش مشرق، صدها نفر روز شنبه بار دیگر در تل‌آویو علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

پلیس رژیم صهیونیستی در جریان این تظاهرات با تعدادی از معترضان درگیر شده و این تجمع به خشونت کشیده شد.

خانواده اُسرای اسرائیلی در غزه نیز در این تجمع حضور داشته و خواستار استعفای نتانیاهو و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

تظاهرات ضد نتانیاهو در تل‌آویو به خشونت کشیده شد +فیلم

دو روز پیش نیز معترضان و خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه یکی از بزرگراه‌ها در تل‌آویو را مسدود کرده و خواستار آزادی اسرا شده‌اند.

این در حالی است که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، از روز سه‌شنبه در پی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر حماس در بیروت حماس به میانجی‌ها اطلاع داد که تمام مذاکرات درباره آزادی اُسرا در غزه تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

منابع خبری روز سه‌شنبه از شهادت صالح العاروری بر اثر یک حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در ضاحیه جنوبی بیروت خبر دادند. منابع لبنانی گزارش دادند این پهپاد یک دفتر متعلق به حماس را هدف قرار داد که به شهادت ۳ نفر و زخمی شدن ۱۱ نفر دیگر منجر شد.

در همین حال، خانواده اسرای صهیونیست در غزه به چالشی بزرگ برای کابینه جنگی نتانیاهو تبدیل شده است. چند هفته پیشتر دیدار گزینشی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل با برخی از اعضای خانواده اسرا خشم آنها را در پی داشت.

روز 28 آذرماه رسانه‌های داخلی در اسرائیل گزارش دادند گزینش تنها ۱۵ نفر از اعضای خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه برای دیدار با بنیامین نتانیاهو خشم بستگان اسرای دیگر را به همراه داشته و موج انتقادهای عمومی از او را افزایش داده است.

به نظر می‌رسد علت گزینش تعداد محدودی از اعضای خانواده‌های اسرای اسرائیلی برای دیدار با نتانیاهو به هرج و مرج در دیدار قبلی او با خانواده‌ها ارتباط داشت.

حدود دو هفته قبل‌تر از آن دیدار، تحلیلگران و رسانه‌ها گزارش داده بودند اقدام ارتش اسرائیل در از سرگیری عملیات نظامی در غزه قبل از تکمیل فرایند تبادل اسرا با حماس خشم خانواده‌های اسرا را به همراه داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه