وزیر صنعت تاکید کرد؛ لزوم جلوگیری از خام‌فروشی


وزیر صنعت تاکید کرد؛ لزوم جلوگیری از خام‌فروشی

دنیای‌اقتصاد: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: جلوگیری از خام‌فروشی جهت‌گیری اصلی توسعه صنعتی کشور بوده و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وزیر صنعت تاکید کرد؛ لزوم جلوگیری از خام‌فروشی

به گزارش «ایرنا»، ‌‌‌عباس علی‌آبادی افزود: این موضوع در صنعت فولاد شامل تمرکز بر تولید مقاطع فولادی است که ارزش‌افزوده بالایی دارد.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از ظرفیت‌های فناورانه ضامن ارتقای بهره‌وری در صنایع است، ‌‌‌ گفت: استان زنجان پتانسیل بالایی در این زمینه دارد و این موضوع در تاسیس و راه‌اندازی واحدهای تولیدی جدید مشهود است.

علی‌آبادی خاطرنشان کرد: هموار کردن مسیر توسعه صنعتی در کشور پیامدهای مثبتی به همراه دارد و موجب رشد اشتغال در کشور می‌شود.

وی همچنین بر ضرورت تکمیل حلقه‌های تولید صنعت نساجی و فولاد در استان زنجان تاکید کرد و گفت: صنعت نساجی، صنعت مادر و پایه است و با خود اشتغال به همراه دارد.این مسوول افزود: با توجه به آنکه صنعت نساجی یکی از نیازهای اساسی کشور بوده، توسعه آن در تمامی حلقه‌های زنجیره تولید الزامی است.

علی‌‌‌آبادی اضافه کرد: سرمایه در گردش در صنعت نساجی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید با دستگاه‌های مربوطه مذاکره کرد تا نیاز این صنایع را به منابع مالی تامین کنند.دور دوم سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به استان زنجان از روزگذشته آغاز شده است.

در این سفر قرار است یک هزار و ۹۵ پروژه و پنج هزار و ۸۵۷ واحد مسکونی( نهضت ملی،‌حمایتی و ...) افتتاح شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان