رئیسی تاکید کرد: جنایت تروریستی کرمان را مصرانه پیگیری می‌کنیم


رئیسی تاکید کرد: جنایت تروریستی کرمان را مصرانه پیگیری می‌کنیم

رئیس جمهور گفت: ما مصرانه به دنبال آن هستیم تا پیگیری‌های لازم درخصوص جنایت تروریستی کرمان از ناحیه دستگاه‌های امنیتی انجام شود.

رئیسی تاکید کرد: جنایت تروریستی کرمان را مصرانه پیگیری می‌کنیم

به گزارش راهبرد معاصر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پایان سفر خود به کرمان در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: باید در ابتدا از مردم عزیز زنجان عذرخواهی کنم چون امروز باید به این شهر سفر می‌کردم ولی به خاطر حادثه کرمان سفرم را به ترکیه هم لغو کردم چون احساس کردم این موضوع اولویت دارد و باید به آن بپردازم.

وی افزود: جلسه شورای امنیت ملی روز گذشته برای بررسی ابعاد این ماجرا در تهران تشکیل شد. در این جلسه،‌گزارشات دست اندرکاران شنیده و پیگیرهایی انجام شد و پیگیری‌هایی هم باید انجام شود. ما مصرانه به دنبال آن هستیم تا این پیگیری‌ها از ناحیه دستگاه‌های امنیتی ما انجام شود.

رئیس جمهور تاکید کرد: حضور من در کرمان برای عرض تسلیت به خانواده‌های معظم شهدا و بعلت خاطر عزیز خانواده شهدا ایثارگران و مجروحین این حادثه بود. همچنین؛ حضور من در کرمان برای انجام بررسی میدانی نسبت به حادثه‌ واقع شده و پیگیری ابعاد قضیه، شنیدن سخنان مسئولان امنیتی ـ انتظامی و دست‌اندرکاران موضوع که ضرورت داشت و اول صبح امروز با دوستان و عزیزان جلسه‌ای در کرمان داشتیم.

رئیسی در پایان خاطرنشان کرد: این موضوع حتماً نیازمند بررسی‌های بیشتر است که در دستور کار خواهد بود./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی