ایران از نمایندگی‌های سازمان ملل در ژنوچه درخواستی کرد؟


 ایران از نمایندگی‌های سازمان ملل در ژنوچه درخواستی کرد؟

اقتصادنیوز : نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در ژنو در یادداشتی درخصوص انفجارهای تروریستی در گلزارشهدای کرمان، خطاب به تمامی نمایندگی‌های نزد سازمان ملل مستقر در ژنو نوشت: این حمله تروریستی مذموم در داخل صفی از مردم بیگناه از جمله زنان و کودکان که چهارمین سالگرد شهادت سرلشکر سلیمانی قهرمان رزمنده تروریست ایران را گرامی داشتند، رخ داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در ادامه این یاداشت آمده است: برای گرامیداشت یاد مردان، زنان و کودکان بیگناه قربانی آن حمله تروریستی بدنام، در ایران عزای ملی اعلام شده است. ما آن اقدام بزدلانه تروریستی و در واقع هر اقدام تروریستی را، در هر کجا و توسط هر کسی که مرتکب شده باشد، به شدت محکوم می کنیم. عاملان و سازمان دهندگان اقدامات تروریستی باید محاکمه شوند.

خبر مرتبط
جلسه رئیسی با مسئولان امنیتی درباره حمله تروریستی کرمان

اقتصادنیوز : رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر صبح امروز جمعه خود به کرمان، نشستی با مسئولان امنیتی استان برگزار کرد.

در حال حاضر تحقیقات همه جانبه برای شناسایی و دستگیری عوامل سازماندهی این جنایت از پیش طراحی شده و هولناک ادامه دارد. همزمان، جمهوری اسلامی ایران متعهد است از تمامی سازوکارهای موجود برای اطمینان از پاسخگویی مسئولین و همدستان آنها در این اقدام شنیع تروریستی استفاده کند.
ایران بیش از هر زمان دیگری مصمم است تا با مضاعف کردن تلاش‌های خود برای حفاظت از مرزهای خود و حفاظت از شهروندان خود در برابر بلای تروریسم، در برابر افراط گرایی و تروریسم خشن بایستد.
جمهوری اسلامی ایران از همه کشورهای عضو می‌خواهد که مسئولیت خود را در مبارزه با تروریسم به دوش بگیرند و در همین راستا از همه کشورها نیز انتظار دارد که این اقدام منفور تروریستی را محکوم کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آموزش مرحله یه مرحله ساخت گوشواره‌ اوریگامی