همکاری‌های جهاددانشگاهی و شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گسترش می‌یابد


همکاری‌های جهاددانشگاهی و شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گسترش می‌یابد

 رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: جهاددانشگاهی برای انجام وظایف و اجرای هر چه بهتر ماموریت‌های محوله از سوی استان تلاش می‌کند.

مهران اوچی اردبیلی امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اظهار کرد: جهاددانشگاهی با استفاده از ظرفیت‌های خود در حوزه‌های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در راستای رفع نیازها و توسعه استان گام برمی‌دارد.

وی به واگذاری چندین طرح مطالعاتی و پژوهشی از سوی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل به جهاددانشگاهی اشاره و اظهار کرد: انجام طرح‌های مطالعاتی از جمله تعیین سموم شیمیایی و ترکیبات فلزات سنگین در آب اردبیل و تدوین دستورالعمل مدیریت و بهرهبرداری از آب‌های گرم و معدنی سرعین با هدف ایجاد عدالت در توزیع آب‌های زیرزمینی از سوی این شرکت به این نهاد واگذار شده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه سال گذشته این نهاد با همکاری آب منطقه‌ای و اداره کل آموزش و پرورش استان، طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب) را به منظور مدیریت مصرف بهینه، در مدارس استان اجرایی کرد، یادآورشد: واگذاری چنین طرح‌هایی به جهاددانشگاهی، اعتماد شرکت آب منطقه‌ای اردبیل به این نهاد را نشان می‌دهد.

اوچی اردبیلی ضمن اعلام آمادگی جهاددانشگاهی برای همکاری با شرکت آب منطقه‌ای اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر خبرگزاری‌های دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اردبیل و بین‌المللی قرآن(ایکنا) دفتر اردبیل به عنوان دو رسانه جهاددانشگاهی، آماده انعکاس فعالیت‌‌های شرکت آب منطقه‌ای اردبیل و سایر دستگاه‌های اجرایی استان است.

در این دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل، جهاددانشگاهی را نهادی علمی و پژوهشی مؤثر در کشور عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌های جهاددانشگاهی استان اردبیل برای رفع مشکلات پیش ‌روی استان، به یقین این نهاد در مسیر پیشرفت و توسعه استان تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش ایسنا، عباس جنگی مرنی ادامه داد: جهاددانشگاهی اردبیل نهادی فرهیخته است که با اهداف و سبقه‌ای که در انجام مأموریت‌های استانی دارد مورد اعتماد مسئولان است و در رفع مشکلات استان گام‌های اثربخشی بردارد.

وی یادآور شد: با توجه به ظرفیت‌های خوب جهاددانشگاهی استان، امیدواریم شاهد گسترش همکاری‌های فیمابین این نهاد و شرکت آب منطقه ای اردبیل باشیم.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


اردبیل استان مهاجر فرست است/عدم سرمایه‌گذاری دولتی در اردبیل