خبر فوری از رئال مادرید با جنجال این بازیکن کهکشانی


خبر فوری از رئال مادرید با جنجال این بازیکن کهکشانی

وینیسیوس در حاشیه دیدار مقابل مایورکا با مدافعان این تیم وارد درگیری لفظی شد.

رئال مادرید در اولین بازی سال 2024 خود در لالیگا به مصاف مایورکا رفته است تا بتواند با کسب پیروزی صدر جدول را حفظ کند.

بازی بسیار پر تنش و پر برخورد دنبال شد و بازیکنان دو تیم در لحظات مختلفی از بازی، مثل اعلام خطا در نیمه اول پشت محوطه مایورکا برای رئال و ضربه آزاد تونی کروس، با یکدیگر و با داور بازی وارد درگیری‌های تند لفظی شدند. وینیسیوس، ستاره پرحاشیه رئال هم که در اولین بازی بعد از مصدومیت خود به صورت فیکس به میدان رفته است، در متن این درگیری‌ها حضور داشت.

خبر فوری از رئال مادرید با جنجال این بازیکن کهکشانی

این ستاره برای کنترل فشار روی عضلاتش، در نیمه دوم و در دقیقه 60 تعویض شد. هنگامی که می‌خواست از زمین برای اینکه جای خودش را به براهیم دیاز بدهد، خارج شود. یکی از بازیکنان مایورکا جلوی او ادای گریه کردن را درآورد. حرکتی که وینیسیوس آن را نادیده گرفت و به حرکت خود به بیرون زمین ادامه داد. بازی به حدی پرتنش بود که براهیم هم بلافاصله بعد از ورودش به زمین به جای وینیسیوس در محوطه جریمه با مدافعان مایورکا درگیر شد.

وینیسیوس به دلیل طرز برخورد خاصش معمولا با بازیکنان و تماشاگران تیم‌های حریف وارد کل کل و درگیری لفظی می‌شود. در چند فصل اخیر او در ورزشگاه‌های تیم‌های حریف اغلب مورد حمله‌های نژادپرستانه قرار گرفته است و حتی کار او به شکایت و حضور در دادگاه برای سو رفتارتماشاگران حریف هم کشیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج