تامین مالی 312 هزار واحد نهضت ملی مسکن


تامین مالی 312 هزار واحد نهضت ملی مسکن

مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه تقریبا به تمام وظایف در نهضت ملی مسکن عمل کرده‌ایم، گفت: تاکنون تامین مالی ۳۱۲ هزار واحد انجام شده است.

تامین مالی 312 هزار واحد نهضت ملی مسکن

به گزارش راهبرد معاصر؛ سیدعباس حسینی در مراسم بزرگداشت چهارمین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه عهده‌دار مهم‌ترین دغدغه کشور یعنی تامین مسکن مردم هستیم، اظهار کرد: امیدواریم بانک مسکن بتواند در چارچوب تکالیف و وظایف قانونی خود این مسئولیت را به‌خوبی ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه بانک مسکن سه حجت دارد، افزود: اولین حجت، عمل به دغدغه رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم توجه به مردم در حوزه مسکن است؛ این موضوع به عنوان حجت شرعی بانک تلقی می‌شود. تحقق شعار دولت از باب اجرای قانون نهضت ملی مسکن دومین حجت بانک است.

وی ادامه داد: رفع نیاز مردم سومین حجتی است که بانک بر دوش دارد. به هر حال فرصتی برای بانک ایجاد شده تا با خانه‌دار کردن و اعطای تسهیلات به مردم، خدمت‌گزار آن‌ها باشد.

مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه تاکنون تقریباً به تمام وظایف خود در حوزه قانون جهش تولید مسکن (نهضت ملی مسکن) عمل کرده است، اضافه کرد: بانک مسکن طی دو سال اخیر یکی از موثرترین بانک‌ها در اجرای نهضت ملی مسکن بوده و تاکنون 312 هزار واحد مسکونی را تامین مالی کرده است.

حسینی بیان کرد: حجم تأمین مالی این واحدها 170 همت بوده و این موضوع از این منظر ارزشمند است که مانده‌سپرده بانک بین 220 همت تا 230 همت است؛ همچنین، نزدیک به 70 همت از پرداخت نقدی در این حوزه از محل منابع مالی بانک بوده و چنین موضوعی در تاریخ بانک مسکن بی‌سابقه است./تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی