قاتل فراری در الیگودرز لرستان دستگیر شد


قاتل فراری در الیگودرز لرستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: قاتل فراری که پس از ارتکاب به قتل در خوزستان به شهرستان الیگودرز گریخته بود، دستگیر شد.

سردار یحیی الهی روز پنجشنبه اظهار داشت: پس از وقوع قتل در شهرستان دزفول استان خوزستان و اطلاع ماموران انتظامی الیگودرز مبنی بر اینکه قاتل در یکی از روستاهای سخت گذر این شهر مخفی شده است رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی الیگودرز با انجام کارهای اطلاعاتی و ۴۸ ساعت تعقیب و مراقبت موفق به شناسایی قاتل فراری شده و در یک عملیات غافلگیرانه نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به ارتکاب قتل گفت: این فرد پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۱۶ فقره سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد نیز از دستگیری پنج سارق و کشف ۱۶ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه و اجرایی کردن راهکارهای مبارزه با سرقت و کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح ماموران انتظامی خرم آباد موفق به دستگیری پنج سارق شدند که در ادامه روند تحقیقات تخصصی به ۱۶ فقره سرقت با عناوین مختلف اعتراف کردند.

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی