پاتک پلیس به بزم شبانه اراذل و اوباش در اصفهان


پاتک پلیس به بزم شبانه اراذل و اوباش در اصفهان

رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از جزئیات دستگیری ۳۳ نفر از اراذل و اوباش در عملیات ماموران سازمان اطلاعات این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مسعود طُریفی روز پنجشنبه گفت: در پی ارجاع پرونده جلب یکی از اوباش معروف که از سوی مرجع قضائی محکوم شده اما متواری بود موضوع شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات در این باره انجام و ماموران با رصد میدانی دریافتند که فرد مذکور در بزم شبانه جمعی از از اراذل و اوباش حضور دارد که بلافاصله ماموران با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند و در یک عملیات ضربتی علاوه بر دستگیری متهم متواری ۳۲ نفر از اراذل و اوباش دیگر را نیز دستگیر کردند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان از کشف ۱۰ دستگاه خودرو، بیش از ۲۰ قبضه سلاح سرد و انواع مشروبات الکلی در بازرسی از این باغ خبر داد و گفت: هنگام اجرای عملیات مذکور اراذل و اوباش حاضر در باغ با ماموران درگیر شدند اما با توانمندی بالای رزمی ماموران و اقدام به موقع و ضربتی آنان، تمام این افراد به زانو درآمده و تحویل قانون شدند.

سرهنگ طریفی با تاکید بر اینکه امنیت خط قرمز پلیس است و به هیچ وجه اجازه قدرت نمایی و عرض اندام به اراذل و اوباش را نخواهیم داد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در باره مُجرمان را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!