خبر فوری درباره گوشت و مرغ/مرغ در فروشگاهها کمیاب شد


خبر فوری درباره گوشت و مرغ/مرغ در فروشگاهها کمیاب شد

مسعود رسولی در پاسخ به چرایی این کاهش عرضه گفت: قرار بود گوشت مورد نیاز شرکت‌های بسته‌بندی از محل وارداتی تامین شود، ولی چند هفته‌ای می‌شود که این تامین صورت نگرفته و تولیدات شرکت‌ها نیز کاهش یافته است.

مشاهدات میدانی از برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که میزان عرضه گوشت و مرغ بسته‌بندی به نسبت گذشته کاهش یافته است. دبیر انجمن صنعت بسته‌بندی گوشت و مواد پروتئینی کشور، علت این کاهش را عدم تامین گوشت و مرغ برای واحدهای بسته‌بندی عنوان کرده است.

بر اساس بررسی‌های میدانی، در یک بازه حدوداً یک هفته‌ای، عرضه محصولات پروتئینی بسته‌بندی با نوساناتی همراه شده و در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای کاهش یافته است. در حالی که مرغ و گوشت در قصابی‌ها و فروشگاه‌های پروتئینی به صورت باز هم موجود است.

مسعود رسولی، دبیر انجمن صنعت بسته‌بندی گوشت و مواد پروتئینی کشور، در توضیحات خود اظهار داشته که قرار بود گوشت مورد نیاز شرکت‌های بسته‌بندی از محل واردات تامین شود، اما این تامین به دلیل دلایلی انجام نشده و تولیدات شرکت‌ها نیز کاهش یافته است. او افزوده که پیشنهاد تعیین نرخ بر اساس قیمت بازار برای محصولات پروتئینی بسته‌بندی موافقت نشده و نرخ مشخصی تعیین شده است که تغییر آن ممکن نیست.

خبر فوری درباره گوشت و مرغ/مرغ در فروشگاهها کمیاب شد

رسولی تصریح کرد که به تازگی شرکت‌ها مرغ مورد نیاز خود را از بازار داخل تأمین کرده و قیمت آن را بر اساس نرخ بازار تعیین کرده‌اند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی