میلاد کی مرام، بهنوش طباطبایی و سام درخشانی در اقتباس رمان سیمین دانشور


میلاد کی مرام، بهنوش طباطبایی و سام درخشانی در اقتباس رمان سیمین دانشور

مدیر پلتفرم پخش کننده سریال سووشون از آغاز نمایش این مجموعه در اسفند ماه امسال خبر داده است.

مرداد سال گذشته بود که با وجود آغاز پیش تولید سریال «سووشون» به کارگردانی نرگس آبیار، مجوز ساخت این سریال توسط ساترا داده شد، همان زمان هم سازندگان سریال به این مجوز دیرهنگام واکنش نشان دادند. تولید سریال در سکوت خبری پیش رفت، اما مدتی بود که زمزمه‌های اختلاف میان سازندگان این سریال با پلتفرم شنیده می‌شد. در آخرین خبر مدیر پلتفرم نمایش دهنده سریال گفته که پخش «سووشون» دو ماه دیگر آغاز میشود. همچین خبر‌هایی از تلاش برای پخش بین‌المللی این سریال منتشر شده است.

این سریال با تولید پر خرج و بازیگران فراوان برای پخش آماده می‌شود، نرگس آبیار، کارگردانی که برای ساخت فیلم‌هایی، چون «نفس» و «شیار ۱۳۴» نامش به زبان‌ها افتاد و بعد با با فیلم «شبی که ماه کامل شد» به عنوان یک کارگردان زن موفق شناخته شد. حالا با ساخت سریال «سووشون» که اقتباسی از رمان معروف سیمین دانشور نویسنده شناخته شده دو سالی است که در شیراز وارد چالش تازه|‌یی شده است.

بهنوش طباطبایی و میلاد کی‌مرام نقش محوری سریال را برعهده دارند و مجید صالحی و سام درخشانی و هوتن شکیبا، ترلان پروانه و فرشته صدر عرفایی دیگر بازیگران این پروژه هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)