حجت الاسلام حسین طائب: آمریکا امروز در مرحله شکست هژمونی خود است


مشاور فرمانده کل سپاه گفت: آمریکایی ها حس می‌کردند که قرن ۲۱ آمریکایی می‌شود اما امروز بعد از ۲۴۸ سال از شکل گیری آمریکا و ۷۵ سال بعد از جنگ سرد، اسرائیل به مرحله فروپاشی رسیده و آمریکایی ها هم در مرحله شکست هژمونی خود هستند.

حجت الاسلام حسین طائب: آمریکا امروز در مرحله شکست هژمونی خود است

به گزارش راهبرد معاصر، حجت الاسلام حسین طائب مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز (دوشنبه ۱۲ دی ماه) در همایش ملی «جنگ غزه؛ ۷۵ سال جنایات لیبرال ـ دموکراسی» که در دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار شد،گفت: جنگ غزه بزرگترین نمایشگاه جنایات لیبرال دموکراسی در یکی از کوچک‌ترین سرزمین هاست، جنگ غزه هم نمایشگاه برای جنایات و هم برای شکست هاست. اگر بخواهیم نمایشگاه جنایات را بیان کنیم این است که هم جنایات انسانی و هم جنایاتی محیطی را در برمی‌گیرد. در عرصه انسانی نمایشگاهی از نسل‌کشی در همه سنین است.

وی افزود: این جنگ در عرصه انسانی یک نمایشگاهی از نسل کشی در همه نسل ها از کودک، جوان و پیر است. آن‌ها برایشان جنسیت هم فرقی هم نمی کند و زن و مرد را نابود می‌کنند. برای صهیونیست‌ها محیط جنگ هم فرقی نمی‌کند و تمام محیط ها از مدرسه و دانشگاه ها و خانه ها را نابود می‌کند. آن‌ها تفاوتی هم بین سنگر و تونل با مسجد و کلیسا، مدرسه و دانشگاه یا بیمارستان و مراکز درمانی قائل نیستند. آنان حتی به یهودیان و مسیحیان هم رحم نکردند و به اسیر خودشان نیز رحمی ندارند.

طائب تاکید کرد: این راهبرد آنان است که اگر از دور شبحی دیدند و نتوانستند تشخیص دهند خودی است یا دشمن، او را هدف قرار می‌دهند. جنگ غزه نمایشگاهی از جنایات آمریکایی‌ها در طول سال‌های پس از استقلال‌شان است.

مشاور فرمانده کل سپاه تأکید کرد: مدل لیبرال دموکراسی نه تنها مسلمانان بلکه یهودیان و افراد خود را هم می‌کشد، اگر یک عده از مردم خودش هم جمع شود و این مردم را به دور از راهبرد خود بداند، آن را هم از بین می‌برد. تمام نمایشگاه جنایات آمریکایی را بعد از ۲۴۸ سال از استقلالش و از زمان شکل گیری آن کشور را می توان در این محیط کوچک غزه دید.

حجت الاسلام طائب بیان کرد: این نمایشگاه یک سالن دیگری هم دارد و آن شکست هژمونی غرب است، آمریکایی ها حس می‌کردند که قرن ۲۱ آمریکایی می‌شود اما امروز بعد از ۲۴۸ سال از شکل گیری آمریکا و ۷۵ سال بعد از جنگ سرد، اسرائیل به مرحله فروپاشی رسیده و آمریکایی ها هم در مرحله شکست هژمونی خود هستند، این یعنی همان نمایشگاهی که خداوند وعده آن را داده است.

در حال تکمیل.../ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه