توزیع غذاهای فاسد در میان اسرای فلسطینی


توزیع غذاهای فاسد در میان اسرای فلسطینی

کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین از شیوع مسمومیت و بیماری در میان اسرای فلسطینی در زندان "عوفر" رژیم صهیونیستی به علت توزیع غذاهای فاسد خبر داد.

کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین بیان داشت که پس از تلاش های فراوان برای بازدید از زندان متوجه شدیم که زندانیان پس از خوردن غذاهای فاسد دچار مسمومیت شده اند.

این کمیته افزود که زندان های رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه، شنیع ترین مجازات ها را در حق اسرای فلسطینی روا داشته اند.

این کمیته پیش تر هم به اقدامات سرکوبگرانه صهیونیست ها علیه اسرای فلسطینی در زندان صحرایی "نقب" در جنوب سرزمین های اشغالی اشاره و تاکید کرده بود که این وضعیت منجر به سخت شدن زندگی اسیران و تبدیل شدن شرایط به جهنمی طاقت فرسا برای آنها شده است.

کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین در گزارش خود از قطعی کامل برق و امکان استفاده از آب تنها به مدت ۵۰ دقیقه و خارج کردن غذا از زندان ها و کاهش وعده های غذایی یه دو وعده در روز خبر داده بود.

این درحالی است که ۸۰ اسیر زن فلسطینی در زندان "دامون" رژیم صهیونیستی نیز در بدترین شرایط بهداشتی، گرسنگی و سرمای شدید نگهداری می شوند و شکنجه، آزار و رفتارهای تحقیر آمیز و انتقام جویانه نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی با این اسیران ادامه دارد.

صهیونیست ها همزمان با آغاز عملیات "طوفان الأقصی" در ۷ اکتبر(۱۵ مهر) اقدامات سرکوبگرانه خود را علیه زندانیان فلسطینی شدت دادند.

توزیع غذاهای فاسد در میان اسرای فلسطینی

با آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در مناطق مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته اند.

نهادهای رسیدگی به امور اسیران فلسطینی ۲۹ آذر ماه در آخرین گزارش خود اعلام کرده بودند که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی و حمله رژیم اسرائیل به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون چهار هزار و ۶۳۰ فلسطینی در کرانه باختری توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن و شهر اشغالی قدس بازداشت شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه