اخبار تراکتور/ رکورد خاص خمس برای تی تی ها


اخبار تراکتور/ رکورد خاص خمس برای تی تی ها

تیم فوتبال تراکتور تبریز با کسب پیروزی مقابل صنعت‌نفت آبادان، به ششمین تیم تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که ۲۰۰ پیروزی کسب کرده است.

روز گذشته _شنبه نهم دی_ تیم فوتبال تراکتور تبریز در چارچوب آخرین بازی نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور میزبان صنعت‌نفت آبادان بود و این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست داد تا پس از استقلال تهران، سپاهان اصفهان، پرسپولیس تهران، فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان به ششمین تیم تاریخ تبدیل شود که از مرز ۲۰۰ پیروزی عبور کرده است.

اولین برد تراکتور در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر به هفته هفدهم اولین این مسابقات برمی‌گردد که تی‌تی‌های تبریزی در اصفهان با یک گل سپاهان را شکست دادند و برای کسب اولین برد تیم‌شان در بالاترین سطح فوتبال ایران، بیشتر از یک نیم‌فصل صبر کرده بودند. همچنین صدمین برد تراکتور در فصل پانزدهم لیگ برتر و در هفته بیست‌ویکم به‌دست آمد که توانست با نتیجه دو بر یک در خانه خود سپاهان را شکست دهد.

پس از گذشت ۲۳ دوره از لیگ برتر و انجام ۴۷۷ بازی در این بازی‌ها، تعداد بردهای تراکتور به عدد ۲۰۰ رسید؛ این برد برخلاف پیروزی‌های قبلی، در برابر سپاهان رقم نخورد اما در تبریز به‌دست آمد. ۱۱۳ پیروزی تراکتور در تاریخ لیگ برتر به بازی‌های خانگی این تیم و تعداد ۸۷ پیروزی تی‌تی‌ها در بازی‌های بیرون از خانه رقم خورده است.

کمترین برد تراکتور در اولین دوره لیگ برتر با فقط دو برد رقم خورد که در نهایت به سقوط و دوری هشت ساله‌شان از این بازی‌ها منجر شد و بیشترین برد تبریزی‌ها نیز به فصل یازدهم لیگ برتر برمی‌گردد که آنها زیرنظر امیر قلعه‌نویی در ۱۹ بازی‌شان برنده شدند.

اخبار تراکتور/ رکورد خاص خمس برای تی تی ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان