7 مرحله پاکسازی صورت برای داشتن یک چهره لوکس


7 مرحله پاکسازی صورت برای داشتن یک چهره لوکس

پاکسازی صورت یا فیشیال در منزللطفاً توجه داشته باشید که نویسنده این مطلب پزشک یا متخصص پوست نیست و این مقاله نباید به عنوان توصیه پزشکی یا هرگونه اظهارنظر پزشکی تلقی شود. هر گونه سوال یا مشکلی که در رابطه با نیازهای مراقبت از پوست شما باشد باید...

پاکسازی صورت یا فیشیال در منزل

لطفاً توجه داشته باشید که نویسنده این مطلب پزشک یا متخصص پوست نیست و این مقاله نباید به عنوان توصیه پزشکی یا هرگونه اظهارنظر پزشکی تلقی شود. هر گونه سوال یا مشکلی که در رابطه با نیازهای مراقبت از پوست شما باشد باید با پزشک در میان گذاشته شود و ما به شدت توصیه می کنیم قبل از شروع هر گونه رژیم مراقبت از پوست با پزشک خود مشورت کنید.

حتما بخوانید: ۲۰ ماسک صورت ماست و فواید بی نظیر که نمی دانستید

بیشتر بخوانید : ماسک های اعجاب انگیز برای رفع فوری انواع لک های پوستی

آیا می دانستید که متخصصان پوست توصیه می کنند هر بار که فصل تغییر می کند، صورت خود را پاکسازی کنید؟ در اینجا ما ۷ مرحله ساده برای پاکسازی صورت در خانه آورده شده است که در ۲۰ دقیقه پوستی درخشان و جوان به شما می دهد!

۱- آرایش صورت را پاک کنید

اولین قدم ایجاد یک بوم خالی است! شما نمی‌خواهید مواد آرایشی، مواد زائد یا روغن‌های باقی‌مانده روی صورتتان مالیده شود. این بدان معناست که هرگز برای از بین بردن خط چشم و زیرسازی از یک دستمال خشن یا پد پاک کننده آرایش استفاده نکنید. اسکراب می‌تواند روغن‌های ضروری پوست را از بین ببرد و چهره‌تان را خسته‌تر، آشفته‌تر و پیرتر نشان دهد.

راه های طبیعی زیادی برای پاک کردن آرایش وجود دارد، اما یکی از موارد مورد علاقه ما فقط شامل سه ماده است! یک قاشق غذاخوری عسل خام بردارید و کمی جوش شیرین و چند قطره روغن زیتون یا آرگان به آن اضافه کنید. آن را به صورت خمیر دربیاورید و با یک حوله گرم با حرکات ملایم بمالید.

7 مرحله پاکسازی صورت برای داشتن یک چهره لوکس

۲- پاکسازی یا فیشیال کنید

مرحله پاکسازی تضمین می کند که منافذ شما باز، شفاف و مستعد محصولات لوکس صورت طبیعی و خانگی شما هستند. از یک پاک کننده ملایم و محافظ مانند پاک کننده ویتامین C ما استفاده کنید. پاک کننده خود را با آب گرم بشویید تا اثر بخارپز ایجاد شود (اما مطمئن شوید که آب آنقدر داغ نباشد که بسوزد). آب سرد منافذ را می بندد، در حالی که آب گرم آنها را باز می کند – منافذ باز آماده پذیرش همه چیزهایی هستند که می خواهید روی صورت خود بگذارید.

۳- از صورت لایه برداری کنید

سپس یکی از مراحل مورد علاقه من می آید – لایه برداری! لایه برداری مانند یک ماساژ آرام بخش صورت است. شکر یک لایه بردار شگفت انگیز است زیرا دانه های آن سلول های خشک و پیر پوست را از بین می برد. همچنین منبع طبیعی اسید گلیکولیک است که می تواند تولید سلول های جدید پوست را تقویت کرده و بافت پوست را نرم کند.

راه های زیادی برای استفاده از شکر به عنوان اسکراب صورت وجود دارد. یکی از ساده ترین راه ها این است که با مخلوط کردن شکر سفید یا قهوه ای با روغن زیتون، خمیر درست کنید. آن را با حرکات دایره ای بمالید و از ناحیه دور چشم خودداری کنید. این پایه لایه برداری عالی برای نمایاندن یک لایه جدید و سالم از پوست برای چهار مرحله طبیعی بعدی صورت شما در خانه است.

۴- ماسک بزنید

آرامش بخش ترین قسمت صورت ماسک است. این لحظه ای است که می توانید چیزی خنک کننده را روی پوست خود قرار دهید، بنشینید و به سادگی در آرامش مدیتیشن کنید. وقت آن است که روی پوست خود تمرکز کنید و استرس را از بین ببرید.

محصولات ماسک طبیعی و بسیار ارگانیک زیادی وجود دارد. یک ماسک با کیفیت به لایه برداری، تسکین، تمیزی و شفافیت پوست کمک می کند.

۵- از تونر صورت استفاده کنید

تونر کم ارزش ترین قسمت صورت است. پس از پاکسازی و لایه برداری بسیار از چهار مرحله گذشته، پوست شما خام و در معرض دید قرار گرفته است. آنچه بعداً روی پوست شما می آید بسیار مهم است: این لایه باید تسکین دهنده و مملو از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها باشد تا پوست شما را به pH طبیعی خود بازگرداند.

تونر ویتامین C ما با سایر مواد ارگانیک مانند روغن درخت چای، پرتقال ارگانیک، بید سفید ارگانیک و زغال اخته ارگانیک به تسکین پوست شما کمک می کند و عطری خوشمزه و آرام برای پوست و سوراخ های بینی شما ایجاد می کند!

7 مرحله پاکسازی صورت برای داشتن یک چهره لوکس

۶- نقاط مشکل را درمان کنید

مردم تمایل دارند این مرحله را نادیده بگیرند، اما تنها چند دقیقه بیشتر تمرکز روی نواحی مشکل‌دار شما می‌تواند ارزش چهره در خانه شما را به شدت افزایش دهد. در این مرحله روی لکه های تیره، جای زخم، آکنه، جوش های سرسیاه یا حلقه های زیر چشم تمرکز کنید. شما می خواهید محصولی را پیدا کنید که نقطه مشکل خاص شما را با ترکیبات و آنتی اکسیدان های مناسب مورد هدف قرار دهد، مانند ژل چشم ویتامین C یا کرم اسکار با آرنیکا مونتانا و ویتامین E.

۷- از مرطوب کننده ها استفاده کنید

آیا می دانستید راز داشتن چهره ای جوان، توانایی پوست شما در حفظ رطوبت است؟ مرطوب کردن آخرین مرحله به دلایلی است. این آخرین لایه ای است که پوست شما جذب می کند و مهم ترین آن است.

می‌توانید از مرطوب‌کننده‌های سنتی مبتنی بر کرم استفاده کنید، اما این می‌تواند باعث ایجاد احساس چربی در پوست شما شود. در عوض، سرمی را انتخاب کنید که با یک لمس سبک، رطوبت را اضافه و حفظ کند. از محصولاتی با محتوای ارگانیک بالا استفاده کنید تا تمام خواص سم زدایی عالی صورت شما در خانه تغییر نکند.

اسید هیالورونیک ۳۷۰٪ بیشتر از مولکول پروتئین کلاژن رطوبت را حفظ می کند – و این کمک می کند تا پوست شما انعطاف پذیر و خیره کننده بماند! سرم هیالورونیک اسید مرطوب کننده ما را امتحان کنید تا تمام اثرات آبرسانی و تقویتی را برای خودتان امتحان کنید.

بیشتر بخوانید : پاکسازی صورت یا فشیال چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

در این ۷ مرحله، یک صورت ۲۰ دقیقه ای لوکس در خانه ایجاد می کنید که پوست درخشان شما را فریب می دهد تا فکر کند کل روز را در اسپا گذرانده اید!

به سایت لوکس بیوتی مراجعه کنید تا با نکات و ترفندهای بیشتری برای مراقبت از پوست خود آشنا شوید!

اگر تمایل دارید فیشیال یا پاکسازی صورت شما توسط افراد مجرب ، آموزش دیده و با تجربه در محیطی آرام و با تجهیزات و دستگاه های مدرن انجام شود، ما آدرس زیر را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای انجام پاکسازی صورت یا فشیال طریق زیر هماهنگی لازم انجام و وقت ملاقات رزرو کنید:

اینستاگرام : https://www.instagram.com/azad_skincare

واتساپ : https://wa.me/989913392959

7 مرحله پاکسازی صورت برای داشتن یک چهره لوکس
موارد مرتبط:
برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام

ایمیل

Δ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل لباس مردانه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق