خبر فوری درباره وام نهضت ملی مسکن| اقساط وام نهضت ملی مسکن تغییر کرد


خبر فوری درباره وام نهضت ملی مسکن| اقساط وام نهضت ملی مسکن تغییر کرد

رییس هیات‌عامل صندوق ملی مسکن از تسهیل‌گری برای بازپرداخت وام نهضت ملی مسکن در ۲ سال ابتدای آن خبر داد و گفت: به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و با ابلاغ بانک مرکزی شرایطی فراهم شده است تا بازپرداخت وام نهضت ملی با سود ۱۸ درصد در ۲ سال ابتدای آن از ماهانه پنج میلیون تومان بیشتر نشود.

"محمدرضا مهدیار اسماعیلی" از تسهیل‌گری وزارت راه و شهرسازی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در بازپرداخت تسهیلات در ۲ سال ابتدای آن خبر داد.

رییس هیات‌عامل صندوق ملی مسکن گفت: به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و با ابلاغ بانک مرکزی شرایطی فراهم شده است تا بازپرداخت وام نهضت ملی با سود ۱۸ درصد در دو سال ابتدای آن از ماهانه پنج میلیون تومان بیشتر نشود؛ بنابراین در سال‌های بعدی رقم بازپرداخت به شکل پلکانی افزایش می‌یابد.

خبر فوری درباره وام نهضت ملی مسکن| اقساط وام نهضت ملی مسکن تغییر کرد

مهدیار اسماعیلی توضیح‌داد: این فرآیند این امکان را در اختیار برخورداران از وام نهضت ملی مسکن فراهم می‌کند تا در ابتدای پروژه که به دلیل آورده، توان مالی متقاضیان محدود و پرداخت اقساط دشوار است، بتوانند در بازه ۲ ساله از تنفس اقساط کنترل شده استفاده کنند و منابع و توان مالی خود را برای بازپرداخت اقساط در سال‌های بعدی افزایش دهند.

وی ادامه‌داد: بازپرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود و این الگو برای بازپرداخت ثابت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان