عکس صمیمی الهه حصاری و هوتن شکیبا لو رفت! + عکس


عکس صمیمی الهه حصاری و هوتن شکیبا لو رفت! + عکس

الهه حصاری عکسی به همراه هوتن شکیبا در پشت صحنه فیلم جدیدشان منتشر کرد. صمیمیت این دو بازیگر در این عکس باعث...

عکس صمیمی الهه حصاری و هوتن شکیبا لو رفت! + عکس

الهه حصاری عکسی به همراه هوتن شکیبا در پشت صحنه فیلم جدیدشان منتشر کرد. صمیمیت این دو بازیگر در این عکس باعث حواشی زیادی در اینستاگرام شده است.

عکس لو رفته الهه حصاری و هوتن شکیبا

عکس صمیمی الهه حصاری و هوتن شکیبا لو رفت! + عکس

بیوگرافی الهه حصاری

الهه حصاری متولد ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی است که حالا مربی یوگا شده و تنها دو خواهر بنام المیرا و ملیکا دارد. الهه حصاری هنوز ازدواج نکرده و مجرد است اما می گوید تجربه عشق را دارد. خانم بازیگر در سال ۱۳۹۲ وقتی ۲۳ ساله بود جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم اوراسیا را از قزاقستان برای بازی در فیلم نگران نباش سارا گرفت. در سال ۱۳۹۱ با سریال شبکه خانگی قلب یخی (۳) به کارگردانی سامان مقدم خوش درخشید سپس یکسال بعد در شوخی کردم مهران مدیری بازی کرد. شهرت وی اما از سال ۱۳۹۵ در ۲۶ سالگی با حضور در سریال هشت و نیم در نقش یلدا شروع شد.

بیوگرافی هوتن شکیبا

هوتن شکیبا متولد ۲۴ خرداد ۱۳۶۳ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه سوره و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر است که مهارت فوق العاده ای در صداپیشگی نیز دارد. هوتن شکیبا سال ۱۳۹۳ در ۳۰ سالگی به دعوت محمد بحرانی وارد صداپیشگی عروسک دیبی (دیوی) در کلاه قرمزی شد و به شدت کاراکتر این عروسک محبوب شد. او دو سال بعد با سریال لیسانسه ها به کارگردان سروش صحت با نقش حبیب به اوج شهرت رسید. هوتن شکیبا هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!