استقلال دوباره به صدر بازمی‌گردد!


استقلال دوباره به صدر بازمی‌گردد!

سپاهان با دو امتیاز بیشتر در صدر جدول است و به احتمال بسیار زیاد صدرنشینی را تا پایان نیم فصل اول ادامه خواهد داد.

به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند. هنوز یک نیم فصل دست نخورده باقی مانده که قرار است پس از دو ماه استارت زده شود و امکان رخ دادن هر اتفاقی است، وقتی مثلث قهرمانی (سپاهان و استقلال و پرسپولیس ) در کمترین فاصله امتیازی نسبت به یکدیگر قرار دارند پر واضح است که هر اتفاقی امکان وقوعش وجود دارد.

استقلال و پرسپولیس منتظر لغزش سپاهان صدرنشین هستند و سپاهان هم برای اینکه بتواند همچنان به صدرنشینی اش ادامه دهد باید از بازیهایش امتیازی از دست ندهد و از آن سو استقلال هم برای اینکه دوباره بتواند به صدر برسد باید قبل از اینکه منتظر لغزش سپاهان صدرنشین باشد خود تمام امتیازات هر بازی را کسب کند، آنگاه می‌تواند با کسب تمامی‌امتیازها در انتظار لغزش رقیب بالا دستی خود باشد.

هر چند در طول یک فصل هر تیمی یک برهه زمانی بحرانی را طی می‌کند و در این برهه امتیازهای فراوانی را از دست خواهد داد، تساوی‌های متوالی یا برخی شکست‌های بد موقع باعث می‌شد تا یک سقوط و یک توقف اجباری را تجربه کنند، اما پس از آن وقتی روی نوار برد و موفقیت قرار می‌گیرند منتظر لغزش رقیبان خود هستند آنگاه هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.پس یک نیم فصل دوم پر هیاهو و جذاب و لذت بخشی در انتظار این لیگ است، یک نیم فصل که سه مدعی قهرمانی دارد و نه یکی و هر کدام هم برای خود مدعی هستند و تشنه تصاحب دوباره جام.

استقلال دوباره به صدر بازمی‌گردد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)