امروز باید شریان های حیاتی و اقتصادی اسرائیل را از بین برد/ ایران با روحیه آزادخواهی معادلات جهان را برهم زده است


امروز باید شریان های حیاتی و اقتصادی اسرائیل را از بین برد/ ایران با روحیه آزادخواهی معادلات جهان را برهم زده است

اقتصادنیوز :معاون پارلمانی رییس جمهور گفت که مردم در شناخت دشمنی ها طلایه دار هستند و همه امور در کشور بر پایه رای ملت پیش می رود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ، سید محمد حسینی نهم دیماه ۱۴۰۲ در آیین بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی، روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت در مسجد الزهرا(س) اراک با بیان اینکه حضور امروز برای لبیک گفتن و بیعتی دوباره است، اظهار کرد: باید از همه اتفاقات درس گرفت چراکه در جبهه ای قرار داریم که قدرت جهانی اقتدار کشور را برنمی تابد و به هیمنه استکبار جهانی از جمله آمریکا ضربه وارد شده است.

وی تصریح کرد: آمریکا که روزی خود را ژاندارم منطقه می نامید و در جای جای کشور و در همه عرصه‌ها حضور داشت، توسط یک مرجع عالیقدر با پشتوانه مردمی از کشور بیرون رانده شد.

خبر مرتبط
انتقاد تند یک اقتصاددان از تیم اقتصادی دولت: رئیس جمهور را جلو می اندازند که اطلاعات غلط بدهد

اقتصادنیوز: مرتضی افقه، اقتصاددان و استاد دانشگاه به اظهارات رئیس‌جمهور در قم مبنی بر کاهش تورم واکنش نشان داد.

۰۹ دی ۱۴۰۲

حسینی با بیان اینکه امام راحل به دنبال یک تحول بنیادین بود، گفت: استکبار همواره به دنبال نابودی انقلاب اسلامی بوده است و تلاش های خود را از همان ابتدا و در دوران نوپا بودن انقلاب به کار گرفت. آنها جنگ را به راه انداختند و پس از آن نیز تحریم ها را دنبال کردند و در سال ۱۳۸۸ یک فتنه سنگین را برنامه ریزی کردند و این برنامه را در زمان انتخابات که هیجان جامعه بالاست، پیگیری کردند.

خبر مرتبط
رئیس جمهور این کشور از درخواست عضویت بریکس عقب کشید

اقتصادنیوز: «خاویر میلی»، رئیس‌جمهوری آرژانتین اقدام برای پیوستن به پیمان اقتصادی بریکس را رد کرد.

۰۸ دی ۱۴۰۲

وی بیان کرد: در آن سال، دشمن کار سنگینی را دنبال کرد و به وضوح دشمنی خود را با اسلام، نظام، مسلمانان و ... نشان داد، اما به هرحال حوادث را پشت سر گذاشتیم، ولی مجددا پس از روی کار آمدن یک دولت ولایی و انقلابی و جهادی که به دنبال تحرک بود، بلوای دیگری را رقم زدند تا کشور از مسیر پویایی خارج شود و زمانی که تعلق خاطر مردم به نظام و حاکمیت بیش از گذشته شد جنجال به راه انداختند.

حسینی با تاکید بر اینکه مردم ما در شناخت دشمنی ها و توطئه های دشمنان طلایه دار هستند، افزود: اسرائیل یعنی امریکا و امریکا یعنی اسرائیل و مردم به خوبی ماهیت این دو نظام جنایتکار را پس از فاجعه رقم خورده در غزه شناخته اند. در واقع خوشبختانه جهان این ماهیت خونخوار را شناخته است.

وی گفت: سال گذشته به دلیل فوت یک خانم در ایران، کشور ما را به آشوب کشاندند، اما امروز صدها هزار زن و کودک را زیر آوارها مدفون می کنند. این رفتارها نشانگر ماهیت اصلی امریکا و اسرائیل است و دیگر نمی توان چهره این دو کشور جنایتکار را بزک کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری با اشاره به اینکه نگاه نظام سلطه، برده انگاری تمامی جوامع است، گفت: امام راحل از روز اول این نگاه را افشا کردند و این نگاه، خود را غزه نشان داد. مردم جهان دیگر این نظام را به خوبی شناخته اند و با توجه به رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز جهان اسلام، جمهوری اسلامی را مامن خود می داند.

وی با بیان اینکه در تشکیل جبهه مقاومت و انصارالله، از نگاه امام راحل و سربازان انقلاب که در مقابل جنگ تحمیلی ایستاده اند، الهام گرفته شده است، گفت: امروز باید شریان های حیاتی و اقتصادی اسرائیل را از بین برد چراکه این رژیم غاصب و جنایتکار جلوی ورود آب، غذا و دارو و ... را به غزه گرفته است. نباید اجازه داد که همچنان این رژیم در جهان به حیات خود ادامه دهد.

حسینی گفت: اسرا و کشته ها، خسارت های جنگی، آوارگی شهرک نشین ها و مهاجرت معکوس، بار سنگینی را به این رژیم تحمیل کرده است و در قبال این فشارها قطعا تاب آوری نخواهند داشت، اما در مقابل، مردم غزه و جوانان حماس با تمام قوا ایستاده اند.

وی تصریح کرد: ایران با روحیه آزادی خواهی معادلات جهان را بر هم زده است بر این اساس، استکبار جهانی هیچگاه دست از سر ما بر نمی دارد و انواع جنگ ها را علیه ما به راه می اندازد و این روزها جنگ ترکیبی را علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته است، اما با روشنگری و بصیرت افزایی، هیچ گاه به نتیجه ای نرسیده است.

حسینی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی همواره با سعه صدر پیش رفته است، گفت: در سال ۸۸، هشت ماه کشور را به هم ریختند ولی بالاخره کاسه صبر مردم لبریز شد و بساط فریب خوردگان با حضور گسترده و بصیر مردم در صحنه، جمع شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ابتدا یک انقلاب مردمی بوده است و همین امر حفظ انقلاب اسلامی را رقم زده است، گفت: در انقلاب اسلامی، این مردم هستند که انتخاب می کنند. مردم سالاری به معنای واقعی حاکم است و همه امور بر پایه رای مردم شکل گرفته است. قطعا مشکلات و کاستی هایی وجود داشته، اما امور با انتخاب مردم پیش رفته و نظام ما یک نظام کاملا مردمی است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری بیان کرد: نظام ما این فرصت و مجال را ایجاد کرده است که افراد مختلف در عرصه های مختلف وارد انتخابات شوند و انحرافات با حضور رهبر معظم انقلاب کاملا مدیریت و تعیین تکلیف می شود.

وی گفت: طی هشت سال کشور با کم کاری روبرو شد و صنایع و بنگاه های اقتصادی به دلیل خصوصی سازی نامناسب با مشکلات زیادی روبرو شدند، اما در دولت سیزدهم، این چالش ها رفع شد و یک دولت مردمی با تمام توان پای کار است. قطعا مشکلات و ایراداتی وجود دارد، اما کار در حال پیشرفت است و تمام حوزه های برق، آب، صنعت، کشاورزی و ... فعال است.

حسینی افزود: امروز با شرکت های خارجی در تعامل هستیم و جوانان خلاق نیز نگران نباشند، اگر ایده آنها به مرحله تجاری سازی رسید، می توان به واسطه تعاملات خارجی، ایده های تجاری شده را جهانی کرد.

حسینی تاکید کرد: درست در روزهای کرونایی که ورود واکسن به کشور مشکل بود، دولت سیزدهم، واردات و تولید واکسن را با قدرت آغاز کرد و مانع از فوت مردم شد، در حوزه آبرسانی نیز فعالیت های گسترده ای آغاز شده است، درست است که مشکلاتی وجود دارد و با تورم و رشد نقدینگی مواجه هستیم، اما در مقابل، رشد اقتصادی را شاهدیم و تحرک و پویایی در کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه انتخابات را پیش رو داریم و با حضور گسترده در آن می توان اقتدار ملی و اقتدار جبهه مقاومت را رقم زد، گفت: اگر مشارکت بالایی در انتخابات داشته باشیم در مسائل منطقه و جهانی اثرگذار خواهیم بود و قطعا به واسطه این وحدت می توان امنیت و اقتصاد و حتی صنعت گردشگری کشور را تقویت کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی