زورگیر مخوف هنگام بازگشت از دزدبازار مشهد بازداشت شد + عکس


زورگیر مخوف هنگام بازگشت از دزدبازار مشهد بازداشت شد + عکس

رکنا: قداره بند مخوفی که روز روشن از شهروندان زورگیری می کرد هنگام ارتکاب جرم در صد متری فجر مشهد توسط نیروهای انتظامی ضربه فنی شد.

به گزارش رکنا، عصر پنجم دی بود که خودروهای گشت انتظامی کلانتری رسالت مشهد برای حفاظت از اموال مردم و تامین امنیت، وارد خیابان های حوزه استحفاظی شدند.

در همین حال یکی از افسران گشت در نزدیکی چهارراه میدان بار نوغان، پسر جوانی را دید که با قمه ای وحشتناک به طرف مرد موتورسوار هجوم برد.

درگیری بین آن ها به گونه ای شدت گرفت که هر لحظه احتمال داشت جنایتی هولناک رخ دهد. افسر گشت نیروی انتظامی بی درنگ از خودرو پایین پرید و با چند فن دفاع شخصی، جوان قداره کش را روی چمن های وسط بزرگراه انداخت و حلقه های قانون را بر دستانش گره زد!

مرد موتورسوار که هنوز دستانش از ترس می لرزید، درباره درگیری خود به افسر گشت گفت: من نقاش ساختمان هستم. قصد داشتم با موتورسیکلت به محل کارم بروم که ناگهان این جوان قمه کش سراغم آمد و با تهدید به مرگ،تلاش کرد تا موتورسیکلتم را زورگیری کند اما جوان قمه کش با رد اظهارات مرد موتورسوار مدعی شد: موتورسیکلت من مدتی قبل سرقت شده است و اکنون موتورسیکلتم را دست این مرد سارق پیدا کردم و ....

با توجه به اهمیت موضوع و با صدور دستوری ویژه از سوی سرگرد روح‌ا... لطفی (رئیس کلانتری رسالت مشهد) هر دو نفر به مقر انتظامی انتقال یافتند؛ اما بررسی های مقدماتی نشان داد که صبح پنجم دی نیز سرقتی مشابه در خیابان طلوع (حوزه استحفاظی کلانتری رسالت) انجام شده است و سارق قمه کش گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان را با تهدید به مرگ ربوده است.

با تماس تلفنی ماموران، مالباخته در حالی وارد کلانتری شد که بلافاصله جوان قداره کش را شناسایی کرد و بدین ترتیب «محمدحسین-م» در دایره تجسس کلانتری مورد بازجویی های فنی قرار گرفت. او که دیگر چاره ای جز بیان حقیقت نداشت گفت:گوشی تلفن را صبح از مالباخته زورگیری کردم و آن را برای تامین هزینه های مواد مخدر در منطقه معروف به «دزدبازار»(جمعه بازار) فروختم.

این جوان که دارای سوابق متعدد کیفری است، به زورگیری نافرجام موتورسیکلت نیز معترف شد و گفت: قصد داشتم موتورسیکلت را نیز در حدفاصل چهارراه میدان بار نوغان و میدان امام حسین(ع) سرقت کنم که نیروهای انتظامی از راه رسیدند و مرا دستگیر کردند.

بررسی های تخصصی درباره دیگر سرقت های وی در حالی ادامه دارد که با دستورات سرهنگ احمد نگهبان(فرمانده انتظامی مشهد) عملیات های گسترده ای برای مبارزه قاطعانه با سارقان و مالخران در مشهد آغاز شده است.

براساس این گزارش ،گشت های نامحسوس کلانتری رسالت مشهد همچنین خودروی نیسان آبی را در بزرگراه شهید میرزایی توقیف کردند که دستور قضایی توقیف آن در سامانه پلیس ثبت شده بود. با کشف یک دستگاه گوشی سرقتی از سرنشین نیسان، مشخص شد که راننده آن نیز از سارقان حرفه ای است که سوابق متعدد کیفری دارد. با شناسایی مالک گوشی سرقتی،بررسی های بیشتر در این باره نیز ادامه یافت.

سجادپور / خراسان


زورگیر مخوف هنگام بازگشت از دزدبازار مشهد بازداشت شد + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)