طالع بینی متولدین 7 دی ماه + فیلم


طالع بینی متولدین 7 دی ماه + فیلم

رکنا: فال روزانه خود را در بخش فال و طالع بینی در قسمت رک پلاس از سایت رکنا مطالعه کنید.

به گزارش رکنا، فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد اشاره ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

طالع بینی متولدین 7 دی ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که حتی اگر از زندگی روزمره تان راضی هم هستید با فکر کردن و تمرکز توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینکه بی هدف رویاپردازی کنید، در حالی که با احتیاط افکارتان را به مسیری می‌کشانید که تصاویر مثبتی را در ذهن تان می‌پروراند، آنها را تحت کنترل خود درآورید. شما همان گونه هستید که خودتان فکر می‌کردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی که نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

طالع بینی متولدین 7 دی ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز در شغل تان خیلی جدی فعالیت می‌کنید و با آرامش کامل نقش قدرتمند خود را درک می‌کنید اما حال و حوصله اینکه کارها را با همان روش های قبلی انجام بدهید، ندارید. شما می‌دانید که می‌توانید از تغییر و تحول دادن قسر در بروید، بنابراین دلیلی برای عقب‌نشینی وجود ندارد. ممکن است اطرافیان تان از این کارهای اخیرتان خیلی تعجب کنند یا حتی شوکه شوند!! اگر شما حرف های مهمی‌ را برای گفتن دارید پس چرا سکوت کرده اید!؟

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

طالع بینی متولدین 7 دی ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز صرفا به خاطر اینکه رویاهایتان خیلی واقعی به نظر می رسد زمان خیلی خوبی برای برنامه ریزی های کاربردی نیست. شاید خودتان فکر کنید که رویاهایتان خیلی منطقی و واقع انگارانه است ولی درواقع خیلی متعصبانه و همان طور که خودتان دل تان می خواهد دارید در مورد تصویری که از آینده دارید فکر می کنید. خیالپردازی درباره آینده هیچ ایرادی ندارد به شرط آنکه به وقتش به دنیای واقعی بازگردید.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

طالع بینی متولدین 7 دی ماه + فیلم

​فال روزانه شما نشان دهنده این است که امروز حفظ نظم و ترتیب و منظم نگه داشتن اوضاع برایتان سخت خواهد بود. هر تلاشی از جانب شما مثل سعی برای مرتب کردن اتاقی پر از پر است که یک پنکه در آن روشن کرده باشند. از سخت بودن این تلاش که بگذریم شما امروز تنبل تر از آن هستید که حال و حوصله تمیز کردن و نظم بخشیدن را داشته باشید. فردا هم می شود این کارها را انجام داد. به خودتان اجازه دهید که کمی به ذهن و جسم تان استراحت داده و ساعات بعد از تمام شدن کار روزمره تان را همان طور که خودتان دل تان می خواهد سپری کنید. باتری هایتان را با گوش دادن به موسیقی، خواندن کتاب یا شرکت در بحث های هنری شارژ کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

طالع بینی متولدین 7 دی ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که چه بخواهید و چه نخواهید شما نمی توانید لیست کارهای روزانه تان را هر روز بلند و بلندتر کنید و انتظار هم داشته باشید که به مشکل برخورد نکنید. درست است که توانایی های شما در سطح بالایی قرار دارد اما باید رفتاری واقع بینانه تر داشته باشید و از حد و مرزهایی که دنیای واقعی برایتان تعیین می کند فراتر نروید. شاید اطرافیان تان امروز خیلی زیاد با شما حرف بزنند اما شما احساس می کنید که آنها دارند احساسات واقعی خود را از شما مخفی نگه می دارند. سعی کنید شما هم در مقابل همین کار را کنید و براساس عقل و منطق تان پیش بروید. اگر حواس تان به گفته ها و شنیده هایتان نباشد به مشکل برخواهید خورد.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

طالع بینی متولدین 7 دی ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که ایده های عجیب و غریب و دیوانه وار شما برایتان مشکل ایجاد خواهد کرد ولی نباید بیش از اندازه هم آنها را بعید و غیر ممکن بدانید و به خودتان فرصت امتحان کردن آنها را ندهید. شاید هم بهتر باشد امروز فقط در ذهن تان به این افکار و ایده ها بپردازید و عملی کردن آنها را برای وقت دیگری بگذارید. هیچ دلیلی برای شاد نبودن شما وجود ندارد. لازم نیست زندگی را برای خودتان سخت یا پیچیده کنید. تنها کافی است خودتان باشید تا دیگران نیز همانطور که باید با شما رفتار کنند. نگران احساسات و افکار دیگران نباشید، این جزء مسئولیت های شما نیست. شما سرشار از انرژی هستید و نیاز به داشتن فعالیت های اجتماعی در وجود شما موج می زند.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

طالع بینی متولدین 7 دی ماه + فیلم

فال روزانه شما می گوید که هرقدر بیشتر سعی کنید پاسخ مشخصی را برای یک چیز بیابید با مخالفت بیشتری مواجه خواهید شد. انتظار گرفتن یک جواب راست و درست را از هیچ کس نداشته باشید. انگار امروز همه فراموشکار و سر به هوا شده اند. به نفع تان است شما هم هیچ چیز را خیلی جدی نگیرید، در غیر این صورت تنها خودتان را اذیت خواهید کرد. امروز کنترل کردن احساسات تان به آن سادگی که فکر می کنید نیست و این احساسات اگر با احتیاط همراه نباشد برای شما مشکل ساز خواهد شد. سعی کنید مسیری را در پیش بگیرید که امتحان شده است و امتحان کردن مسیرهای ناشناخته و ریسک آمیز را برای وقت دیگری بگذارید.

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

طالع بینی متولدین 7 دی ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که شاید شما دوست داشته باشید فعالیت هایتان کاهش پیدا کند و آسایش بیشتری داشته باشید اما برای داشتن روزی آرام و همراه با استراحت باید مدتی صبر کنید. همچنان که شما در مورد آینده‌تان برنامه ریزی می‌کنید تمام احتمالات ممکنی که شما می‌بینید می‌تواند شما را تحریک کند، برای اینکه شما راحت‌تر هستید که با استفاده از یک روش ملموس به تنهایی عمل کنید. صحبت کردن در مورد ترس هایتان می‌تواند یاری تان کند اما کم کردن نگرانی‌هایتان به وسیله ورزش بدنی سالم نیز می‌تواند برایتان سودمند باشد.

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

طالع بینی متولدین 7 دی ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز حتی اگر شما کارهای زیادی را برای انجام دادن داشته باشید ولی روز خوشی برای شما خواهد بود. به جای اینکه به فکر فرار کردن از زیر بار مسئولیت هایتان باشید در حالی که وظایف تان را انجام می‌دهید فقط سعی کنید که از انجام دادن شان لذت ببرید. همچنین با تماس با دوستان قدیمی دلتنگی‌هایتان را به پایان برسانید. تا می‌توانید به اطرافیان عشق بورزید.

فال روزانـه شخصی متولدین دی

طالع بینی متولدین 7 دی ماه + فیلم

در فال روزانه شما آمده است که شما امروز دل تان می‌خواهد ساعت های متمادی به خاطرات دوران کودکی خود فکر کرده و به آن دوران شیرین برگردید اما شاید خودتان هم دقیقا نفهمید که واقعا دنبال چه چیزی هستید! دیدگاه های شما معمولا در حال عوض شدن است اما هنوز هم دوست ندارید دیدگاه جدید خود را به دیگران اعلام کنید. البته شما از قدرت متقاعد کردن خیلی بالایی برخوردارید؛ پس از این توانایی خود استفاده کنید و اصلا هم نترسید.

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

طالع بینی متولدین 7 دی ماه + فیلم

فال روزانه شما می گوید که امروز شما تعادل کامل بین ایده الهام بخشیدن به دیگران و توجه کردن به جزئیاتی که لازم است تا این کار درست انجام شود را شناخته‌اید. اگرچه شما توانایی استفاده از استعدادهایتان برای انجام وظیفه را دارید ولی آرزوهایتان می‌تواند زندگی روزانه‌تان را با احتمال غیرواقعی بودن آنها به هم بریزد. از تصوراتی که در ذهن تان دارید در جهت پیش رفتن به سمت واقعیات زندگی تان استفاده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

طالع بینی متولدین 7 دی ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز احساسات شما در آرامش بیشتری هستند و کنترل آنها برایتان ساده تر است. انگار دارید خودتان را با انرژی اطراف تان هاهنگ می کنید. تنها چیزی که باید حواس تان را در موردش جمع کنید تردید و دودلی است. وقتی نیاز به تصمیم گیری و اقدام کردن درباره چیزی دارید و در مورد آن مطمئن نیستید بهترین گزینه ممکن این است که کمی دست نگه دارید و تصمیم گیری های بزرگ تان را به روزی دیگر انتقال دهید زیرا در حال حاضر نگرش درست و واضحی را نسبت به واقعیت ندارید. به دست آوردن بینشی ناگهانی در مورد خودتان می تواند باعث تغییر دادن اولویت هایتان شود و در مورد اینکه چه چیزهایی برایتان مهم است به فکر فرو بروید.


طالع بینی متولدین 7 دی ماه + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان